Ved ikke om det indlæg skulle have været under marketing, men har nu valgt at lave det her.
Det jeg har brug for, er at komme i kontakt med værtshuse og grillbare som ligger i nordjylland. Grundern til at jeg vil i kontakt med dem, er at jeg opstiller spilleautomater.
Men er meget i tvivl om hvordan jeg bedst reklamere til denne målgruppe, da avis annoncer rammer meget bredere end jeg har brug for.
Ved ikke om det indlæg skulle have været under marketing, men har nu valgt at lave det her.
Det jeg har brug for, er at komme i kontakt med værtshuse og grillbare som ligger i nordjylland. Grundern til at jeg vil i kontakt med dem, er at jeg opstiller spilleautomater.
Men er meget i tvivl om hvordan jeg bedst reklamere til denne målgruppe, da avis annoncer rammer meget bredere end jeg har brug for.
Håber i har nogen gode idéer.
imo. Hvis du har muligheden for det, så kridt skoene og tag ud til dem, eller ring til dem og tag en snak med dem.
Der er ikke andet at gøre end at fatte telefonen og få ringet ud og booket nogle møder med de ansvarlige. Jeg kan ikke anbefale at køre ud uden forugående aftale, da de ansvarlige ofte ikke er at træffe.
Hvis du ikke selv har tiden til det, vil vi meget gerne hjælpe dig med at udvælge alle de relevante virksomhedder og booke nogle salgsmøder til dig.
Hvis du vælger at få hjælp kan du læse mere om os og mødebooking her
Jeg må tilslutte mig de øvrige kommentarer og sige at du stiller det forkerte spørgsmål. Den vigtigste årsag til at du skal fravælge reklamer er at du først skal tale med din målgruppe og høre hvad de siger til dit produkt. Hvis du vælger at sende materiale ud vil dine samtaler med 5-10 værtshuse etc. give dig nyttig viden om hvordan du skal opbygge materialet.
Jeg er tilhænger af de andres indlæg med at tage ud til potentielle kunder. Eller ringe...
Alternativt tror jeg godt du kunne smide en annonce i de lokale "små" aviser. Evt. Vejgaard avisen. Jeg tror ikke det koster alverdens. Eller i erhvervsblade - jeg ved dog ikke hvor mange værtshusejere der læser i dem :)
www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre. www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.
Jeg tilslutter mig de andres løsningsforslag med at ringe og/eller personligt kontakte dem. Et godt værktøj til at finde værtshusende og grillbarerne er via "navne og numre erhverv" på http://nnerhverv.dk/login.asp ;-)