Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til bedre visning og mere trafik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har siden http://www.sjovevarer.dk som skriver om forskellige gadgets, og får provision af evt. salg der genereres, når folk klikker på produkterne.

Jeg vil selvfølgelig gerne have at endnu flere klikker på produkterne og dermed øger mine chancer for provision. Har I nogle forslag til at forbedre siden, så den får flere brugere til at klikke videre på produkterne (jeg tænker ikke så meget bannere, som produktlink (min grafik med køb / mere info / billeder).

Jeg kunne selvsagt også tænke mig at øge trafikken til siden, og har forsøgt mig med Facebook annoncering, som jeg fik for lidt ud af, i forhold til udgifterne. Adwords har jeg ikke kastet mig over, da jeg ofte har hørt, at man skal poste en del penge i det, for at få det i gang og til at virke ordentligt. Jeg har så oprettet en side på Facebook, hvor jeg lige nu har lavet et tiltag med, at vi søger testpiloter, som skal teste gadgets - dette blot for at gøre mere opmærksom på siden, og skabe mere trafik (test af gadgets er også godt indhold, som brugerne gerne vil læse, såm her slår jeg (forhåbentligt) to fluer med ét smæk).

Men andre idéer efterlyses gerne.

Siden kører på Wordpress og får omkring 80-85% af de besøgende gennem Google (organiske søgninger), hvor siden ligger rimelig godt på mange ting.

Jeg håber jeg kan blive meget klogere og få en bedre side med jeres input :o)

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17

Links til siden okay alt kan blive altid så arbejder videre med videreformidle din flotte hjemmesiden

Disse links gør du bliver indekset okay i google

Dog virker det som der skal arbejdes med masser af gode input og som giver masser af teksten på siden arbejde dog også videre med links altid

Dog vigtigste at der teksten på siden siden titler er det folk søger dine produkter efter

Side titlen sjovevarer.dk du ligger ligevel hvad nummer 1 på egne domæne derfor sats i titlen på nogle ord du ønsker at finde højere på google med .

Overskrifter i teksten h1 i lange tekster med de søgeord ønskes findes

forbedre links sturkturen på siden kryds links med anker linket med valgte søgeord

Mange sider uden tekst på kun billedet de er svære indekset i google skriv en relevant tekst på disse om det emme du skriver om

giv alle billeder titler og tags dette er også glemt derved findes billeder i google billedet søgning de ligger tit i toppen på google

over  50% af undersider går bare til fejl side og du beholder ikke den gamle tekst , da  de er indekset i google kommer folk bare ind på tom siden , dette er i hvert fald et kæmpe minus

links kan udmærket arbejde videre med brug google og led efter gode links kataloger der er indekset i google

En side med massevis gode links , du kan tilføje din hjemmeside til.

http://www.worldnews.dk/ Husk ikke alle links kataloger er godt indekset med jo mere din hjemmeside ses jo større chance for andre linker til din hjemmeside

skrive i dirverse forummer med dit link til bloggen også her på amino.dk

Lav en wordpress blog på din hjemmesiden

tilmelde bloggen rss -feed portaler- bookmark sider ,

Find på google links , skriv på google tilføje link , hjemmeside side url registrere mv.

Søge på google med dine søgeord find relevante steder du kan tilføje links.

Find dine konkurrenter links brug Yahoo site seach , den giver fleste resultater

http://siteexplorer.search.yahoo.com/

Har du læst søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk

Eller af Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ læs dem de er super gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Albertslund
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:02

Hej,

Jeg bruger IE8 og der er siden helt ødelagt. I Firefox fremstår siden dog som den skal. Flotte farver, men lidt for smalt (bredde) efter min smag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02

Takker - den er nu fikset, så den vises som den skal i IE8.

Mht. bredden skal jeg lige eksperimentere lidt :-)

MVH

Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:27

Du kan eventuelt prøve min Facebook applikation, som gør det muligt at vise produkter helt automatiseret over din Facebook side. Dertil kan du tracke og split-teste, så du har mulighed for at optimerer din Facebook side til mersalg.

Tag et kig på Facebook applikationen her

Se applikationen i funktion her

Se administrationen her

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:04

Jeg sidder med Win7/FF 3.6 og her fucker siden også.

Måske skal du have kigget på at rette validationfejl.

I IE8 og Chrome fungerer siden fint.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Takker - der var lige et <!-- for meget i koden til min sidebar. Nu er det rettet og den virker i IE og FF :-)

Mht. validering, så er min affiliate tags ikke validerbare, og der kommer derfor en masse fejl omkring dem - der er så en del andre fejl som jeg ikke kan give andre skylden for, så dem må jeg vist hellere lige få kigget på ved lejlighed ... men lige nu er det ikke vigtigste prioritet :-)

Endnu en gang tak.

MVH

Thomas

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:26

Super. Det er heller ikke fordi, jeg er er WC3 standard fanatiker. Jeg tænkte bare at det kunne løse dit problem at kigge på fejlene.

Hvis det virker så virker det ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

@Patrick - din applikation ser interessant ud. Det ser dog ud til, at den er bygget til webshops. Hvordan arbejder den sammen med Wordpress?

MVH

Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:34

Hej Thomas.

Applikationen handler om andre ting end "blot" datavisning - heriblandt produktvisning.

Men nej, applikationen er ikke specielt målrettet til webshops. Du kan selvfølgelig også få vist blogindlæg, nyheder med mere. Det eneste det kræver er et XML-feed.

Du kan læse alt hvad du behøver her.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)