Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler en god ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvis der er nogle der sidder inde med en god ide eller har et problem i hverdagen, så kom ud med det nu

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:05

Hvad blev der af dine forrige idéer ? :-)

Tror du selv må til tegnebrættet og brainstorme :-) Hvis folk selv kom på den dybe tallerken er chancen for de giver den videre ikke særlig stor ;)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 23. Nov 10
Skrevet kl. 17:11

det har du selvfølgelig ret i :) det er bare svært, at finde en god ide, for der vil altid være nogen der er i mod den.

Men tror du, at nogle af mine forrige ideer kunne få succes?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15

Hej,

indlægget virker mystisk og uigennemtænkt. Prøv at læse dit spørgsmål for dig selv, og så find ud af, hvordan du selv ville opfatte så lidt et uddybende spørgsmål, hvis det kom fra en anden.

Og det ville da måske også være mere opklarende, hvis du brugte lidt tid på at skrive lidt om dig selv i "min biografi"

De bedste hilsner

Brian

Tilmeldt 23. Nov 10
Skrevet kl. 17:19

hej Brian

Jeg har først lige lavet brugeren for en omkring en 1 time siden, så jeg har ikke lige helt styr på, hvordan det fungere herinde :)

Mvh. Jonas

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 17:24

Ja, du skal nok tænke lidt over dine signalværdier du sender :) Meeen du skal nok komme på en god idé - du bliver bare nød til at have lidt tålmodighed og hold dig updateret om hvad der sker omkring dig og i samfundet... Du må aldrig starte et firma op bare for at tjene penge - det skal være noget du brænder for! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)