Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

god i ide eller ej

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at starte en virksomhed op med et par venner, og vi er kommet på række ideer, men ved ikke helt rigtigt, hvad vi skal vælge.

1. den første ide lyder på, at udvikle en form for software, der skulle gøre det nemmere for folk at købe tøj over nettet, for i dag er det megen usikkerhed omkring det at købe tøj mm. over nettet.

2. den anden ide går på, at opfinde en ting der gjorde at toiletbrættet slår ned af sig selv, så manden ikke altid får skæld ud af konen.

3. varmeregulerende sko, så man ikke kommer til at fryse tæerne og evt. bliver syg

4. jeg har lagt mærke til at vi altid smider de aluminiumsrammer der sidder rundt omkring ud, så jeg tænkte, at hvis man kunne gøre et eller andet så man producerede et eller andet som fx. silikonerammer, som skulle erstatte aluminiumsrammerne

Jeg håber, at der er nogle der kan hjælpe mig eller måske har de selv en god ide

mvh. Jonas Færgemann

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:44

Hej Jonas.

1. er vidst ikke helt moden endnu.

2 og 3 lyder som rigtig sjove ideer :-) Jeg kunne godt bruge nogle varmeregulerende sko ! :-)

Jeg tror dog efterhånden de fleste kvinder har lært at slå brættet ned når det er deres tur. Ja måske er det os mænd der burde forlange at de slår det op igen. Hvad med en maskine der slår brættet op automatisk :)?

Hvad er det for nogle aluminiumsrammer du omtaler i nr. 4?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:48

Super! Godt med en række idéer, så i har lidt at arbejde med.

Husk nummer 2 skal være vandtæt ;)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:49

hej

tak for dine svar, og angående nr. 4, så handle det om de aluminiumsrammer der sidder rundt om fyrfadslys, som vi alligevel bare smider ud. Så hvis man på en eller anden måde kunne erstatte de aluminiumsrammer, ville man på længere sigt kunne spare på co2´en

mvh. Jonas Færgemann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)