Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom mit nye og redesignede site i luften

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle kommentarerne indtil videre. 

Jeg har rettet et par småting, og arbejder på de lidt større. 

Kommentarer modtages stadig gerne. 

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 16:43

Lækkert og enkelt design :D

I burde overveje at få læst korrektur på siden - der er mange sproglige fejl, som kan rettes til på ingen tid. 

Al held og lykke med selskabet skal herfra lyde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06

Lige en ting omkring det tekniske: er det bevidst at dine meta tags description ligner søgeord, fremfor beskrivende tekst? Jeg ville lave teksten mere beskrivende, da det er den Google ofte bruger til at vise din side som søgeresultat.

Jeg mangler en indikation af, hvor jeg er henne på dit site. Hvis jeg f.eks. fra forsiden klikker på "Hoste desktop", så mangler jeg en overskrift, en breadcrumb eller andet, som fortæller mig, at jeg har klikket rigtigt og at jeg er på den rigtige side (jeg kan selvfølgelig bare læse teksten på siden, men jeg vil gerne vide det samme så jeg ikke er i tvivl, og skal bruge tankekraft på tvivl, når jeg nu kan bruge den på at få et godt indtryk af dig i stedet).

MVH

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Dejlig simpelt og overskuelig side.Yes Det var vi mange, der kunne lære noget af.
Men vil som mange af de andre også "skyde" lidt efter den hovedløse mand. Forstår godt din idé med at gøre det, men som den er nu, bliver det først rigtig upersonligt, måske der kan laves noget hvis du manipulerer billedet med måske noget blur eller andet...

Brian

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:18

Kim Gregersen:

Lidt useriøst den her

Det får du:

• Vi garanterer 99,9% oppetid
  • Ubegrænset antal postkasser

du vil vel ikke bilde folk ind at du har ubegrænset antal postkasser for 60 kr per md, forestil dig google ringede til dig og ville flytte hele gmail til dit system....

ellers flot site, bortset fra den hovedløse kvinde :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:22

Fint design, eneste problem er det ikke er læsevenligt.

I topbanner er det svært.

Og nede i teksten er det for gråt.

Lav tingene i sort eller mørkere :)

Køb ren argan olie her

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 17:23

@Søren

Google ringer bare, så løser vi det :)

Min erfaring er, at Pop3/IMAP er til "opstarts virksomheder" på 1-5 brugere. - Jeg har i al den tid jeg har drevet konsulentvirksomhed aldrig mødt en kunde der har haft over 5 ansatte der brugte Pop3. Kommer man derover er der langt flere fordele i fx. en Exchangeløsning

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:26

Kim Gregersen:

@Søren

Google ringer bare, så løser vi det :)

Min erfaring er, at Pop3/IMAP er til "opstarts virksomheder" på 1-5 brugere. - Jeg har i al den tid jeg har drevet konsulentvirksomhed aldrig mødt en kunde der har haft over 5 ansatte der brugte Pop3. Kommer man derover er der langt flere fordele i fx. en Exchangeløsning

sikkert nok, men man skal jo holde det man lover.... :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:34

Fjern billedet med hovedløse mand på siden , for det er vel total hovedet løst handling at handle hos jer ville jeg tro ?

Ligner ikke et billedet fra kontaktsiden et billedet fra ringsted ser bare ud til at sat ind for at få et billedet mere på siden.

god ide med kontaktformular på kontakt siden

vis det der linker til undersider om emmet med  streg under det derved ved folk der er en side mere om emmet f.eks. den liste om de forskellige under emmer på siden kompetencer .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:16

Syntes det ser rigtig godt ud, men det er altså lidt forkert at ham manden mangler sit hoved

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)