Lige en ting omkring det tekniske: er det bevidst at dine meta tags description ligner søgeord, fremfor beskrivende tekst? Jeg ville lave teksten mere beskrivende, da det er den Google ofte bruger til at vise din side som søgeresultat.
Jeg mangler en indikation af, hvor jeg er henne på dit site. Hvis jeg f.eks. fra forsiden klikker på "Hoste desktop", så mangler jeg en overskrift, en breadcrumb eller andet, som fortæller mig, at jeg har klikket rigtigt og at jeg er på den rigtige side (jeg kan selvfølgelig bare læse teksten på siden, men jeg vil gerne vide det samme så jeg ikke er i tvivl, og skal bruge tankekraft på tvivl, når jeg nu kan bruge den på at få et godt indtryk af dig i stedet).
Dejlig simpelt og overskuelig side. Det var vi mange, der kunne lære noget af. Men vil som mange af de andre også "skyde" lidt efter den hovedløse mand. Forstår godt din idé med at gøre det, men som den er nu, bliver det først rigtig upersonligt, måske der kan laves noget hvis du manipulerer billedet med måske noget blur eller andet...
du vil vel ikke bilde folk ind at du har ubegrænset antal postkasser for 60 kr per md, forestil dig google ringede til dig og ville flytte hele gmail til dit system....
ellers flot site, bortset fra den hovedløse kvinde :-)
Min erfaring er, at Pop3/IMAP er til "opstarts virksomheder" på 1-5 brugere. - Jeg har i al den tid jeg har drevet konsulentvirksomhed aldrig mødt en kunde der har haft over 5 ansatte der brugte Pop3. Kommer man derover er der langt flere fordele i fx. en Exchangeløsning
Min erfaring er, at Pop3/IMAP er til "opstarts virksomheder" på 1-5 brugere. - Jeg har i al den tid jeg har drevet konsulentvirksomhed aldrig mødt en kunde der har haft over 5 ansatte der brugte Pop3. Kommer man derover er der langt flere fordele i fx. en Exchangeløsning
sikkert nok, men man skal jo holde det man lover.... :-)
Fjern billedet med hovedløse mand på siden , for det er vel total hovedet løst handling at handle hos jer ville jeg tro ?
Ligner ikke et billedet fra kontaktsiden et billedet fra ringsted ser bare ud til at sat ind for at få et billedet mere på siden.
god ide med kontaktformular på kontakt siden
vis det der linker til undersider om emmet med streg under det derved ved folk der er en side mere om emmet f.eks. den liste om de forskellige under emmer på siden kompetencer .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows