Hej Amino. Nu smider jeg bare mine idéer på bordet for at få noget feedback. Social shopping er et forholdsvist nyt fænomen i Danmark, og den første side er allerede lavet af www.pricecity.dk. Dog syntes jeg det kunne være sjovt at lave en lille twist på social shopping oplevelsen. Hvad nu hvis man kunne kombinere det at sammenligne priser + dele produktoplevelser via et facebook plugin (indbegrebet af social shopping) og så oven i købet få penge for at handle på siden i form af cashback? Samtidig kunne siden samle alle relevante tilbud, som kunne udsendes via RSS feeds, mail osv. Dette ville lave en sådan et website til den ultimative forbrugers hjemmeside. Er sikker på at social shopping bliver en succes i Danmark ligesom det har været i USA. Endvidere er alle interesseret i at se sammenligninger af produkter baseret på pris og features inden køb (jeg benytter det i hvert fald altid) og alle vil gerne sparer penge. P.t. får man ofte gerne sine penge tilbage optil flere måneder senere når man bruger cashback websites såsom pengesparet.dk. Min idé er at man får kontant udbetaling med det samme, som man enten kan bruge til at shoppe videre for på siden, eller overfører til sin egen konto. Nu er jeg selv en marketingsmand, og kan derfor ikke lige programmere en sådan side, men kun lave grafisk arbejde. Men det burde jo ikke være det store problem for de dygtige her på siden. Jeg har forskellige idéer til hvordan hjemmesiden skal skabe profit, som i første omgang er underordnet. Men alpha og omega er at siden skal være koncentreret om forbrugeren og at skabe den bedste online shopping oplevelse.
Hvad siger i, er combinationen med cashback skidt. Det har ikke været et positivt emne blandt affiliates i lang tid tror jeg, da det i sin tid blev misbrugt lidt.
Er åben for alt kontruktiv kritik, gode idéer. Hvis nogen mener at sådan en idé er noget som de kunne tænkte sig at samarbejde med mig på er de også velkommen til at kontakte mig på: mail@simonjuhl.dk
Mange tak for svar på forhånd :)
Mvh Simon Juhl |
Nyt projekt: Prissammenligning + social shopping + cashback
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)