Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en hurtig brainstorm...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj med jer.

 

Jeg sidder lige nu og brainstormer nye navne til nogle af mine produkter!

Men jeg er gået i stå og kunne godt lige bruge nogle nye synsvinkler

 

Det drejer sig om mine Familiekødpakker 

På forhånd - Tak Tak, jeg er meget taknemmelig.

Venlig Hilsen

Jesper Riel

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fundet nogle nye navne, kan i ikke give jeres mening om disse?

Er de tiltalende eller ???

Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay jeg ved ikke om dette er brugbart.
Men kødpakke signlare for mig ikke kvalitets kød, men hvis det er søgeordet er der jo ikke noget at gøre.

delux syntes jeg er et nice ord :D

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte og sælgende overskrifter er altid et plus, men jeg tror du skal fokusere mere på præsentationen af dit kød først. 

Eks. på http://www.teamannasminde.dk/shop/mini-ungkvaegspakke-201p.html som består af forskelligt kød, har jeg ingen mulighed for som kunde at se hvad jeg får. Det gør mig utryg, og utrygge kunder er det sidste du vil ha. 

Jeg kan læse hvad pakken indeholder, men det er ikke nok. Så selvom det måske er lidt besværligt, så skal du have taget nogle billeder af dine produktpakker på en måde så det ser lækkert ud. 

En anden ting jeg ledte efter på din side, er slagteprocessen - det lykkedes mig at finde det, men jeg skulle lede - hvis jeg skal købe kød hos en gårdbutik, så vil jeg gerne sikre mig at slagtningen sker under ordentlige forhold - igen et punkt der skal sikre trygge kunder. Jeg ville gøre en dyd ud af at fortælle en god historie om dette med pæne rene billeder og lave et seperat menupunkt hertil i topmenuen. 

Fortsat go' dag!

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)