Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail udbyder der tillader at man sender mange e-mails.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre om nogen af jer kan hjælpe med/anbefale en e-mail udbyder der tillader at man potentielt sender rigtigt mange e-mails. Det skal primært bruges til at sende nyheder/reminders til kunder i kartoteker. Det største kartotek er på ca 1000 personer og så er der også nogle mindre. Det skal kunne gøres automatisk fra asp.net kode så mailing lister som f.eks. Surftown har duer ikke.

Jeg har undersøgt google, surftown osv men alle har ret skrappe begræsninger i forhold til, hvor mange e-mails man kan sende per gang/i timen.

Med Venlig Hilsen

Whocarez

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en løsning at lave et job der så kører x antal i timen..

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun mailhotel?

I så fald, så prøv at kigge på http://www.servage.net/page/features/ 
Som webhotel vil jeg ikke bruge dem - mine erfaringer her er ikke up to date, men tidligere var loadtiderne på hjemmesider der lå hos servage meget svingende og ofte lidt langsomt, men de tilbyder meget til en fair pris, og hvis du bare skal udsende mails derfra, var det måske et bud - al den plads du får med kunne evt. bruges til backup... 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

whocarez52:

Hej,

Jeg vil høre om nogen af jer kan hjælpe med/anbefale en e-mail udbyder der tillader at man potentielt sender rigtigt mange e-mails. Det skal primært bruges til at sende nyheder/reminders til kunder i kartoteker. Det største kartotek er på ca 1000 personer og så er der også nogle mindre. Det skal kunne gøres automatisk fra asp.net kode så mailing lister som f.eks. Surftown har duer ikke.

Jeg har undersøgt google, surftown osv men alle har ret skrappe begræsninger i forhold til, hvor mange e-mails man kan sende per gang/i timen.

Med Venlig Hilsen

Whocarez

 

Jeg ville bruge en tjeneste ala

www.ebooster.dk

 





 

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Eneste problem med dem er bare at det koster 99 at sende 1000 e-mails. Dvs, hvis jeg skal sende en enkelt e-mail til alle kunderne i kartoteket med 1000 personer så er min kvote brugt...

Kan man ikke få et billigere alternativ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestyrer en Joomla!-side hvor vi gennem One.com uden problemer spytter små 1000 mails afsted gennem backend. Ved ikke om der kan udtænkes en løsning udfra det?

Brian

Tilmeldt 28. Sep 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre har one.com ikke understøttelse af asp.net :(

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)