Jeg ville bare lige dele denne video med jer, da den er ret god. |
Fed video!
Men da jeg læste din overskrift kom jeg til at tænke på denne. En app der hjælper dig i supermarkedet :)
Jeg ville bare lige dele denne video med jer, da den er ret god. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Fed video du har der Lasse. Kom også til at tænke på Amazon, da jeg så videoen. Nu kan man tage billeder af de produkter man synes der er spændende ude i byen og sende billederne til Amazon, der automatisk scanner billederne ind i deres system og finder de samme produkter online, hvorefter du kan finde ud af om det er billigst at købe produkterne i butikken eller online. |
Fed video! For det første, er kvaliteten i top, rent visuelt :-) Og for det andet er indholdet jo klasse! Super nytænkende og på mange måder et godt blik på hvad der venter, lige rundt om hjørnet! Som videoen siger, kan vi ikke følge med. Jeg glæder mig. mvh. |
Interessant video og det giver lidt stof til eftertanke mhp hvor mange mobil enheder der er online. Jeg har dog lidt svært ved at vurdere hvor mange der rent faktisk browser rundt på en webshop og handler via deres mobil eller om der stadig er noget som folk vil gøre i ro og mag foran en computer! Men det er bestemt værd at overveje om man ikke skulle sætte en brugervenlig mobilside op til sin webshop. Dbh. Chris |