Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i problemer med hastigheden på magentohotel ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i løbet af weekenden oplevet at dårlige hastigheder/svar hastigheder på webshoppen..

har nogle oplevet det samme ?...

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:52

Tommy MIkkelsen:

Vi har i løbet af weekenden oplevet at dårlige hastigheder/svar hastigheder på webshoppen..

hvad hedder dit site?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:57

Tommy MIkkelsen:

fik en PB fra dig med siteurl, synes dit site spiller ganske hurtigt. Hvad der kan ske er at din mysql server har for meget at lave, du kan eventuel bede dem flytte dig til en anden hvis ikke du selv har mulighed for det, der skal ikke mange kunder til på en mysql server førend den begynder at lave ballade hvis der er kunder der ikke har de korrekte indexes osv osv...

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 22:01

Tommy MIkkelsen:

Hej Tommy.

Vi er ved at geare op til julehandlen med 4 nye produktionsservere pt.

Det har desværre ikke gået helt så hurtigt med burn-in og migrering til de ekstra servere som vi havde håbet og da julehandelen for alvor gik ind her i weekenden arbejder vi på højtryk for at balancere load ud på de nye maskiner i denne uge.

Jeg kan oplyse at vi bla. har ekstra mandskab på hver aften i hele denne uge for at klare opgaven.

Smid mig en mail på support@powerhosting.dk så skal jeg oplyse dig om forventet migreringstidspunkt.

Fortsat god aften.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)