|
Hej Gitte Overvej måske dine åbningstider du er ikke særlig tilgængelig, jeg kan regne det til 14 timer på en uge. Er det korrekt? Derudover tror jeg også at du skal ud og kanvasse lidt foran din butik. Sørg også for at gløggen er ALT FOR VARM så kunder bliver nød til at vente på den er kold nok før de kan drikke den, hehe. På den måde scorer du en MASSE gratis tid. Nu har du tiden og kunden "i butikken", også til at spørge ind til kunderne og snakke med dem. Om ikke andet så får du dig en god dag, reklameret lidt og en lille skid på efter at have drukket 12-14 glag gløg ;). Husk nogle ting. GLÆDE, ENERGI, HYGGE OG TILGÆNGELIGHED sælger og BESTEMT også i dit fag. Godt salg |
hej jeg har kigget på din hjemmeside www.galleripuff.dk og ud fra de fotos der er der må jeg konstatere at dine billeder simplethen er for dårlige. Det er alt for meget aftenskole-maleri.
juletingene der sælges ligner ting som plejehjemmets basar sælger, altså lidt hjemmestrikkede nisser osv.
ikke ting man forbinder med en professionel butik/galleri.
Du må ikke forvente at kunne komme til at have en indtægt på det grundlag.
Hvis det ikke blot er for at have det sjovt, vil jeg råde dig til at lukke hurtigst muligt inden du bruger for mange penge på husleje, lys og varme.
Jeg ved det lyder som hårde ord, men der findes så mange talentfulde kunstnere i dag, som du skal konkurrere imod,samtidig med at kunderne kan handle over internettet så konkurrencen er utrolig hård.
Bliv gratis medlem