Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få udarbejdet en ansættelseskontrakt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der har erfaring med hvor meget advokater typisk tager for at udarbejde en ansættelseskontrakt for en timelønnet. Jeg ved godt at der findes standardkontrakter, men jeg er mest tryk ved at lade en advokat se på sagen.

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:59

Hej Peter,

De fleste advokater tager ca. 2000 (plus/minus et par hundrede ) pr. time ekskl. moms for deres arbejde, og en ansættelseskontrakt for en timelønnet vil ikke tage mere end et par timer at udarbejde, inkl. en snak med dig om de vilkår der skal i.

Hvis du skal have lavet ansættelsesaftaler for flere eller andet arbejde i øvrigt for din virksomhed kan du ofte indgå en aftale om en samlet pris for arbejdet og på den måde få lidt "rabat" på ansættelsesaftalen - det kan du hvert fald hos os.

Vi har en rigtig stærk ansættelsesretsafdeling med erfaring fra bl.a. DI, så du er velkommen til at ringe til mig, så ser vi på det.

Mange hilsner

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:15

Hej Pernille

Tak for dit svar!

Jeg havde godt forestillet mig at det var oppe i det leje. Jeg tænker lige lidt over det ;)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 23:35

Hej Peter,

Der er nogle standardformularer på nettet som du kan få noget inspiration af hvis du googler det. Ligeledes kan du få gratis jura rådgivning hos IDEA-house - se om der er et lokalt IDEA-house i nærheden af dig her: http://idea-house.dk/da-dk/Huse.aspx

Men det er klart, at du vil få et bedre resultat ved at få hjælp af nogle som Pernille (fra ovenstående indlæg).

Det kommer an på hvilke kvalitetskrav du har og/eller hvor lang tid du gider bruge på det.

Vh.   

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)