Som lovede, så poster jeg her svaret fra om Automatic Backlinks var en link farm
Hi Please reassure your friend. Our method of delivering links to our clients differ in two very import areas. By definition Link Farms require reciprocal return links, which we don't. Quote:'The process of building links should not be confused with being listed on link farms, as the latter requires reciprocal return links, which often renders the overall backlink advantage useless.' - source http://en.wikipedia.org/wiki/Link_farm.
In contrast, our link exchange system is designed to allow individual websites to selectively place links by choosing specific Topics and to Fine Tune the desired link requirement to match recipient website requirements. Also, most importantly, we require that pages accepted for link placement must be PageRanked at 1 or above.
I sorry, it is not possible to divulge information about our clients. I hope this explanation helps persuade your friend of the benefits of using Automatic Backlinks as a beneficial and relevant SEO tool. |
Det er løgn og latin. Jeg ved altså godt hvad en linkfarm er - jeg har garanteret været i branchen mange flere år end de fjolser der ovenfor har udtalt sig. Det ER en linkfarm. Punktum.
Derudover bør man ALDRIG samarbejde med folk der så direkte lyver - så alene af den årsag kan jeg hermed klart anbefale alle at holde sig væk fra det pågældende cirkus!