Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom der svar fra Automatic Backlinks

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Som lovede, så poster jeg her svaret fra om Automatic Backlinks var en link farm

Hi

Please reassure your friend. Our method of delivering links to our clients differ in two very import areas.  By definition Link Farms require reciprocal return links, which we don't. Quote:'The process of building links should not be confused with being listed on link farms, as the latter requires reciprocal return links, which often renders the overall backlink advantage useless.' - source http://en.wikipedia.org/wiki/Link_farm.

In contrast, our link exchange system is designed to allow individual websites to selectively place links by choosing specific Topics and to Fine Tune the desired link requirement to match recipient website requirements.  Also, most importantly, we require that pages accepted for link placement must be PageRanked at 1 or above.

I sorry, it is not possible to divulge information about our clients. 

I hope this explanation helps persuade your friend of the benefits of using Automatic Backlinks as a beneficial and relevant SEO tool.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er løgn og latin. Jeg ved altså godt hvad en linkfarm er - jeg har garanteret været i branchen mange flere år end de fjolser der ovenfor har udtalt sig. Det ER en linkfarm. Punktum.

Derudover bør man ALDRIG samarbejde med folk der så direkte lyver - så alene af den årsag kan jeg hermed klart anbefale alle at holde sig væk fra det pågældende cirkus!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:48

Jeg viser bare hvad de svarede, på påstanden om at det var en linkfarm.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:12

Fireball:

Jeg viser bare hvad de svarede, på påstanden om at det var en linkfarm.

Det er skam også helt fair. Jeg svarer så bare, at deres svar er bevis på at de er løgnere - og løgnere bør man uanset alt andet aldrig handle med, synes jeg :)

Man kan kalde sin linkfarm lige hvad man vil - det er stadig en linkfarm. På samme måde, som man kan kalde sine doorway sider hvad man vil (nogle kalder dem skyggeside - andre kalder dem Zebra pages), men det er stadig noget lort

Hvis folk vil deltage i linknetværk skal de være velkomne til det. Det er der ikke i sig selv noget som helst ulovligt i. Men det er dumt, at bilde sig selv - eller andre ind, at den linkfarm man bruger ikke er en linkfarm, når det faktisk er det. For Google er sådan set ligeglad med hvad vi, eller udbyderne af det konkrete netværk kalder det - Google kalder det stadig en linkfarm, og forsøger aktivt at filtrere den slags bort.

Hvis man arbejder med kortsigtede strategier - som det f.eks. er tilfældet for mange affiliate sites, så kan det være fint nok med et kortsigtet boost - f.eks. i form at nogle links som virker i dag, men som måske kan give bagslag om et par måneder. Men hvis man arbejder med en langsigtet strategi er det sjhældent en god ide med den slags - og det er jo det de fleste website ejere gør.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)