Jeg kan muligvis hjælpe, desværre er jeg ikke lige i nærheden - kan se, at I holder til i Taastrup. Jeg går ud fra, at det skal være en der kan komme inhouse hos jer?
Hvorom alt er, tager jeg gerne en uformel snak, om hvorvidt jeres produkt egner sig til telesalg - det kan vi sikkert klare over telefonen.
Jeg har arbejdet sammen med Dennis Ipsen i 2 år med telemarketing og han har et drive og engagement som ingen anden jeg nogensinde har mødt. Han har godt gang i et andet projekt nu, men du kan prøve at give ham et kald. Hans nummer står på hans LinkedIn-profil:
Som telemarketingsvirksomhed har jeg nogle faste samarbejdspartnere jeg til dagligt har et rigtig godt samarbejde med. En win win for begge parter, hvor de har en god lukningsprocent hos kunderne.
Jeg har arbejdet med face2face salg, indbound & outbound telefonsalg og været mødebooker de sidste par år. Jeg har udviklet eget oplæringmodul i faserne telefonsalg samt mødebookning til nye der er grønne på området.
Du må gerne skrive lidt om produktet over pm og hvor mange sælgere der er tale om skal oplæres? Evt. om de har erfaring med salg af andre former, eller om de generelt er helt grønne.