Hej allesammen. Da min skole skal til at afholde en "markedsdag" søger jeg en virksomhed som vil komme og sætte en bod op, og sælge, hvorefter jeg modtager en procentdel af fortjenesten. Det skal være varer som Pandekager, vafler, milkshakes, og andre søde sager, som skal sælges! Så har du en café eller noget lignende kan du komme og sælge milkshakes, + kager og få promoveret din virksomhed på den måde. Markedsdagen finder sted på Handelsskolen på HG, i Odense. Fredag d.3. |
Søger en virksomhed som vil sætte en bod op!
- 1
Hvor mange deltagere er der? Hvad tidspunkt er det? Er der andre der tilbyder mad? Hvad må man sælge, f.eks. kebab/pølser etc? |
Handelsskolen har ca 1000 elever, og 60 lærere. Jeg vil stå for markedsføringen, og gøre det så godt som muligt for at der kommer mange kunder til netop min/vores bod. Hvis du har noget vi kan sælge, så prøv at skriv til mig hvad det er, så jeg kan prøve på at få det godkendt. Men det skal helst være noget indenfor Café/Drinks/Søde sager. Og ja, der er nok et par stykker som sælger mad :). Men så laver de det amatøragtigt. |
Jeg har muligvis en der kan komme med en kebabvogn, men det er smådyrt at komme fra sjælland, så jeg kan ikke garantere det. Hvor meget skal du have i % Kan Kebab/Franske hotdogs blive "godkendt" |
Jeg vil prøve og høre ad imorgen så melder jeg lige tilbage om det kan blive godkendt :) |