Jeg er ramt af sygdom, ja både selv og mht. flere medarbejdere, så har lige nu kun en medarbejder der er igang med at tømme en lastbil alene, samt skal stå for en pakke opgave senere i eftermiddag/aften.
Hvis der er nogen der har nogle mand ledige, som gerne vil hjælpe mig til en rimelig timepris, og som har lyst til at knokle igennem til vi er færdige - så sig gerne til.
Eller er der steder hvor man kan ringe hen og bestille nogle time betalte arbejdere, til sådanne ad hoc/"krise situationer"
Hvis der er nogen der har nogle mand ledige, som gerne vil hjælpe mig til en rimelig timepris, og som har lyst til at knokle igennem til vi er færdige - så sig gerne til.
Hej Bendtsen
Jeg tror det ville hjælpe meget ,hvis du skrev hvor i landet dit lager befinder sig ;)
Var en presset mand i mandags - feber og lungebetændelse - men du ved når posten skal ud, så SKAL den ud ;)
At der så var 2 ud af 3 hjælpere der også lagde sig syg, så jeg selv måtte stå til klokken høns - ja sådan er det vel at være selvstændig.
Min løsning blev at jeg kørte rundt hurtigt i vores lokal område til de forskellige lagerbygninger, og spurgte om jeg kunne købe lidt arbejds kraft - og det lykkes mig heldigvis indenfor kort tid - så vi blev totalt 4 mand.
Omvendt så har mine 18 timers arbejdsdag i mandags slået mig lidt tilbage - men regner med jeg står op fra de døde i morgen. :)
Men tak for alle indspark og især den hurtige respons man får herinde når man har brug for hjælp :)