Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale en Revisor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Indtil videre har jeg klaret mig helt uden en revisor, ved at holde mit regnskab i et excel-ark, men det er efterhånden ved at blive for uoverskueligt. Derudover skal jeg også, inden 1. Januar, "tilmeldes" VSO og opdatere min forskudsopgørelse. Derfor har jeg vurderet at det er på tide at jeg finder en revisor som kan hjælpe mig med alt dette.

Jeg søger altså en iværksætter-venlig revisor som kan hjælpe mig med alt det tekniske omkring VSO og forskudsopgørelse, samt sætte mig igang med bogføring i et regnskabsprogram. Jeg kan sagtens selv bogføre, da det ikke drejer sig om specielt mange posteringer i løbet af et år (50-100, hvor af de fleste er "simple" indtægter), men jeg har brug for hjælp til at komme igang med bogføring i et regnskabprogram.

Jeg vil foretrække en revisor med kontor i eller omkring Århus, og så må hans/hendes priser selvfølgelig også meget gerne være iværksætter-venlige :)

Hvem kan du anbefale? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse,

I Århus-området kan du prøve at tage kontakt til Anders Mikkelsen hos Nr1.
Anders er også aktiv på Amino.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:56

Tak for anbefalingen John.

Ingen andre som kender en god revisor i Århus området? Gerne en I selv har god erfaring med..

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 19:13

Har sendt dig en PB

mvh
Michael

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale Brandt revision og rådgivning. 

De har kontorer i århus, og arbejder meget gerne sammen med iværksættere og mindre firmaer. Jeg kender flere der bruger dem, og flytter selv snart dertil fra Deloitte.

www.brandtrevision.dk eller ring til Partner Anders Borg på 97 72 32 44

Mvh Kenneth Jensen

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)