Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskrift i Google

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Det må jeg igang med. Det jeg mente var bare om der skulle stå noget bestemt i "koden" - Andet end det den selv har skrevet nu. Men må der ikke skulle. Jeg går i krig med det. Mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 11:48

Det lykkedes. Efter at have fulgt dine råd og givet en bare lidt bedre beskrivelse er det denne den fortrækker at vise. Perfekt! :)

Nu er der så bare en side der ligger over min forside på google, der ikke burde.. ak.. Alt det man skal lære, hehe.

Men tusind tak for hjælpen.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:06

SkumF:

Det lykkedes. Efter at have fulgt dine råd og givet en bare lidt bedre beskrivelse er det denne den fortrækker at vise. Perfekt! :)

Nu er der så bare en side der ligger over min forside på google, der ikke burde.. ak.. Alt det man skal lære, hehe.

Men tusind tak for hjælpen.

Godt det har virket :)

At der er en side som ligger over den du foretrækker, har ikke noget med din metadescription at gøre. Metadescription bliver kun brugt i forhold til at sælge siden over for brugeren som søger, samt i det her tilfælde hvor du gerne ville have at en bestemt beskrivelse skulle vises når man søgte på bestemte ord.

Vil du gerne have at forsiden kommer frem, er det indholdet, titles, overskrifter, interne links, eksterne links osv osv du skal fokuserer på. Ja der er meget i det at udføre SEO, mere end de fleste lige ved.

Men jeg kan dog ikke se nogen grund til at brugeren SKAL lande på forsiden, hvis den side som kommer frem i søgeresultatet rammer brugeren som søger, bedre.? forsiden er jo i mange tilfælde, sikkert også i dit, lavet til at beskrive i korte træk, hvad hele hjemmesiden tilbyder, altså en lidt bredere målgruppe. Undersiderne er så der hvor man uddyber et givent emne, og det er jo i virkeligheden dem som interesserer brugeren efter min mening. I de fleste tilfælde selvfølgelig, ikke alle.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:12

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 13:01

Tak, det  vil jeg også lige kigge nærmere på.

Kim :

Nej jeg var godt klar over det ikke var noget med META beskrivelsen at gøre, men det var bare endnu en ting man skal have sat sig ind i hvordan man kan påvirke det resultat. Du har jo egentligt også ret. Selvom det er er en simpel velkommen post der ligger før forsiden gør det jo ingenting, de kommer ind på siden og får sig et indtryk og skulle være mærkeligt man ikke lige klikker sig videre hvis det er den type side man søger.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)