Jeg er helt enig i at denne tråd bør fjernes. Både fordi hostingvirksomheden hænges ud for nået der er helt fair, men også af hensyn til trådstarter. Jeg tror ikke der er ret mange der ønsker at indtaste private data i en webshop der ikke har styr på sikkerheden. Det er korrekt at man skriver herinde på eget ansvar og at man virkelig bør tænke sig om inden man fatter pennen/tasterne, men omvendt gavner tråd ikke rigtig nogen... |
Hejsa
En god tommelfinger regel, man får hvad man betaler for og det er altid en god ide at læse vilkår og betingelser igennem inden man tegner et abonnement.
Det skal dog tilføjes at langt de fleste af disse "billighoteller" IKKE har en backup løsning til kunden, men KUN en server backup løsning, det vil sige at de har backup til at gendanne serveren men ikke det enkelte hotel, det er helt normalt, check selv jeres vilkår og betingelser, og i vil se at jeg har ret.
Jeg har selv arbejdet for en af de største hosting udbydere i DK og vi havde nu den politik at hvis vi kunne hjæppe kunden gjorde vi det naturligvis og det kan hosting firmaet i de fleste tilfælde, hvis altså de vil, men jeg ved også at det faktisk ikke bare er sådan lige at finde og gendanne data for det enkelte webhotel fra en server backup, det kan godt tage noget tid, så er det vigtige data/website, jamen så betal de får kroner det koster at få en tekniker til at finde din backup.
Til trådstarter, hvis dit website er så vigtigt, måske endda dit levebrød, burde du nok have valgt en lidt dyrere løsning der includerede en backup løsning, det ville have været almindelig sund fornyft i mine øjne.
Best regards