Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket side hos webhotel

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig i at denne tråd bør fjernes. Både fordi hostingvirksomheden hænges ud for nået der er helt fair, men også af hensyn til trådstarter. Jeg tror ikke der er ret mange der ønsker at indtaste private data i en webshop der ikke har styr på sikkerheden. Det er korrekt at man skriver herinde på eget ansvar og at man virkelig bør tænke sig om inden man fatter pennen/tasterne, men omvendt gavner tråd ikke rigtig nogen...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:07

Hejsa

En god tommelfinger regel, man får hvad man betaler for og det er altid en god ide at læse vilkår og betingelser igennem inden man tegner et abonnement.

Det skal dog tilføjes at langt de fleste af disse "billighoteller" IKKE har en backup løsning til kunden, men KUN en server backup løsning, det vil sige at de har backup til at gendanne serveren men ikke det enkelte hotel, det er helt normalt, check selv jeres vilkår og betingelser, og i vil se at jeg har ret.

Jeg har selv arbejdet for en af de største hosting udbydere i DK og vi havde nu den politik at hvis vi kunne hjæppe kunden gjorde vi det naturligvis og det kan hosting firmaet i de fleste tilfælde, hvis altså de vil, men jeg ved også at det faktisk ikke bare er sådan lige at finde og gendanne data for det enkelte webhotel fra en server backup, det kan godt tage noget tid, så er det vigtige data/website, jamen så betal de får kroner det koster at få en tekniker til at finde din backup.

Til trådstarter, hvis dit website er så vigtigt, måske endda dit levebrød, burde du nok have valgt en lidt dyrere løsning der includerede en backup løsning, det ville have været almindelig sund fornyft i mine øjne.

Best regards

Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:19

Krkli:

Jeg er helt enig i at denne tråd bør fjernes. Både fordi hostingvirksomheden hænges ud for nået der er helt fair, men også af hensyn til trådstarter. Jeg tror ikke der er ret mange der ønsker at indtaste private data i en webshop der ikke har styr på sikkerheden. Det er korrekt at man skriver herinde på eget ansvar og at man virkelig bør tænke sig om inden man fatter pennen/tasterne, men omvendt gavner tråd ikke rigtig nogen...

Jeg synes faktisk ikke tråden skal fjernes, og det er begrundet med, at vi denne gang rent faktisk har påvist at det ikke er hostingudbyders fejl, men webshop ejeren, der ikke har haft styr på sin eshop løsning. Igen, det står klart i betingelserne der ikke er backup med i prisen, igen et klar eksembel på at man skal kigge købsbetingelserne igennem når man handler på nettet, uanset om det er privat eller som virksomhed.

Vedr. sikkerheden, så er det op til den enkelte e-købmand at sætte sig ind i hvad der kræves at drive en webshop, herunder også software og sikkerhed. 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej.

Den side er heldigvis ikke mit levebrød. Men det er sgu da iriterende at de ikke vil gøre noget for at hjælpe mig med et Back up. Nu kan man jo så bare vente på at det går ud over den næste DK shop.

Og så er jeg ærlig talt træt af at høre om at det er for billigt et webhotel. Hvis man ikke kan drive et ordentlig webhotel til 9kr pr mdr. Så burde man vel lade være med at tilbyde det. Sjovt nok kan de i mange andre Lande gøre det.

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:28

Hejsa

Det har vel som sådan ikke noget med webhotellet at gøre, du har da været glad for dem indtil nu så vidt jeg kan læse i tråden, problemet er at du ikke har været opmærksom på at der ikke var includeret backup af det enkelte website og det er jo egentlig ikke udbyderens skyld at kunderne ikke læser hvad det egentlig er de køber.

Best regards

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 19:38

murerogmaler:

Og så er jeg ærlig talt træt af at høre om at det er for billigt et webhotel. Hvis man ikke kan drive et ordentlig webhotel til 9kr pr mdr. Så burde man vel lade være med at tilbyde det. Sjovt nok kan de i mange andre Lande gøre det.

Det er stadig ikke gået op for dig at det er DIN fejl og DIT problem? Du har jo med stor sandsynlighed ikke haft styr på sikkerheden i din webshop-løsning?

Du siger at man kan "vente på at det går ud over den næste DK shop". Jeg håber da ikke at det er kutyme at nedprioritere/ignorere sikkerheds-issues fordi en webshop ikke er ens levebrød?

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:39

murerogmaler:

Hej.

Den side er heldigvis ikke mit levebrød. Men det er sgu da iriterende at de ikke vil gøre noget for at hjælpe mig med et Back up. Nu kan man jo så bare vente på at det går ud over den næste DK shop.

Hvordan du kan brokke dig over kundepleje, dårlig service osv er jeg helt uforstående overfor. Du har købt en vare og du har fået den! Webhotellet bliver drevet ordenligt, men.. Det er din webshop som ikke er blevet drevet ordentligt! Jeg finder det respektløst, at du taler om dårlig kundepleje m.m., når det rent faktisk er dig som ikke har sikret sin virksomhed, og derved har udsat kundedata (hvis der da har været nogen).

Der er overordentlig dårlig stil at drive virksomhed på!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:41

murerogmaler:

Hej.

Jeg er sikker på de gerne vil hjælpe dig. Men de kan jo ikke rode alle backup igennem efter 1 webhotel når du ikke har betalt for det. Køb backup og du får backup, så simpelt er det. Hvis de giver en den backup så vil alle jo have det.

Jeg har selv fået en side defaced og ikke have haft en backup. Mega irriterende ja. Men min egen fejl.. ligesom her..  Det er bare at komme i gang igen og huske de backups. Eller betale sig fra det.

Du får 9 kroner om måneden til at lyde som meget...Det er det IKKE!

Slap nu af og kom over at du ikke læste betingelserne da du bestilte.  Få din side op igen så der kan komme gang i forretningen. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Krkli:

murerogmaler:

Det er stadig ikke gået op for dig at det er DIN fejl og DIT problem? Du har jo med stor sandsynlighed ikke haft styr på sikkerheden i din webshop-løsning?

Du siger at man kan "vente på at det går ud over den næste DK shop". Jeg håber da ikke at det er kutyme at nedprioritere/ignorere sikkerheds-issues fordi en webshop ikke er ens levebrød?

Man kan så også vende den om at spørge, hvor mange webshop ejere er egentlig klar over det her problem???

Og hvormange af de designere, samt programmører er egentlige???

For jeg ser jo mange som tilbyder webshops til meget lave priser, og så er spørgesmålet jo ligetil. For mange siger jo at webhotelet har en god sikkerhed, så derfor skal man ikke bekymre sig. Og det er så den omvendte her, at man ligger det ud til designerene.

Så på en måde er jeg nu meget i vildrede.

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld... hvis jeg havde en side der var blevet defaced.. så ville jeg bruge tiden på at få den online, istedet for at sidde og tude herinde

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)