Hvorfor er det deres ansvar? Jeg render heller ikke tudende tilbage til Peugeot-forhandleren fordi jeg er kørt ind i et træ. Det virker ret tydeligt, at det er dit site der er blevet hacket og ikke udbyderen.
Mon ikke de mener, at de ikke er blevet hacket. Derimod er dit site blevet hacket. Gider du lige gentage det med at fralægge sig et hvert ansvar? :)
|
murerogmaler:Hej Igen.
Jeg håber at det nu går op for ML Hosting at det her ikke er foregået via FTP. Men at få dem til at tage et ansvar og prøve at hjælpe med et Back up ser ud til at være en tabt sag.
Og at de så er så flabede at skrive at det ikke er et hacker angreb ??. Sjovt at se hvor travlt folk har med at fralægge sig et hvert ansvar. Jeg håber de er klar over hvilket dårligt ry de giver sig selv her.
Er der nogle der kender et hosting selskab der behandler deres kunder med lidt mere respekt ?.
Synes faktisk MlHosting behandler deres kunder med meget respekt. Man betaler de 4,50 kroner om måneden. Så kan man ikke forventet backup også. De hjælper med de problemer der er, så vidt det er muligt. Og at de ikke giver dig en backup her, kan jeg egentlig godt forstå. Du har ikke betalt for at få backup med.
Om din side er et hacker angreb eller script der er kommet med under en FTP adgang kan man ikke sige. Men det er bare en deface, som tager 10 - 20 minutter at rette igen. Plus nogen tid på at finde ud af hvilket modul du muligvis har installeret som indeholder fejl.
Det er ikke deres ansvar at din side er opdateret. Det er derfor man ansætter webmastere hvis man ikke selv kan opdatere og sørge for backup.
Ikke deres skyld du har givet FTP adgang til en som måske har være inficeret (hvis det er det der er sket) og ikke deres skyld du ikke har opdateret din installation. Lær af din fejl her og få din side op igen inden google begynder at opdatere titler / sider med de angrebne sider.