Når de har formuleret det så vel i deres betingelser, så er der ikke meget at gøre juridisk - set fra mine øjne. Bedste bud er at høre om de har backup der kan hjælpe dig, og indhente et tilbud hvad det vil koste at reetablere det. Alternativt hyre en nørd til at hjælpe dig. Men bare hos mine kunder, kan jeg huske 2-3 tilfælde for det er sket, udelukket på baggrund af scriptet. |
Anders:Men hvor finder jeg de små udbydere, som ikke er ligeglade med kunderne, og som kan garantere stabilitet og sikkerhed - og kan bevise det - og bevise at de kærer sig om kunderne?
Det at jeg kun tør at vælge store udbydere skyldes frygt for, at der pludselig tilhænder ejeren af et lille nystartet virksomhed en begivenhed, som pludseligt afbryder servicen. Ferie, sygdom osv.
Hvad er det for nogle beviser du vil have at jeg skulle levere? Megahost.dk har nu været online i over 5 år!!! Ville du kræve de samme beviser af en stor udbyder? Husk lige IT factory
Jeg kan self. kun snakke snakke for mig selv, men jeg holder da både ferie, tillader mig at være syg og mange andre ting. Grunden til dette er at jeg har sørget for at der er konstant backup af min funktion, dvs der er freelancere, jeg kan sætte ind, eller overtage min funktion, hvis jeg selv er forhindret.
Hvis du virkelig vil have de store til at tage dig seriøst, så kræves det at deres kunder smutter