Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacket side hos webhotel

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Her vil jeg da så lige nævne at ML Hosting er trods alt gode til at svare selv her i en weekend. Men det hjælper jo bare ikke så meget når de bliver ved med at løbe fra ansvaret. Som det her udrag fra deres sidste svar viser.

Vi stiller absolut ingen garanti for om hvorvidt vores 1-kliks-installationer er opdaterede. Vi tilstræber os at opdatere dem jævnligt, men med over 50 forskellige applikationer til de forskellige pakker og operativsystemer, kan vi ikke gøre det hurtigere end vi gør.

Det er 100% selv op til den enkelte kunde at sørge for at deres applikationer er korrekt opdaterede i sidste ende.

For mig er det det rene volapyk. Da jeg har brugt den Oscommerce de stiller til rådighed på deres hjemmeside.

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:39

Øv øv øv. Det er aldrig sjovt. Men det er ikke nødvendigvis ML-Hosting's skyld. Men ML-Hosting har selvfølgelig backup, ikke?!........

Anders:

Nogle af mine amerikansk hostede sider bliver også hacket fra tid til anden. Derovre har de imidlertid ofte gode supporter, hvor man kan komme igennem 24 timer i døgnet om ikke andet via telefon - de er op til 60 minutter om at besvare e-mails.

Så længe konkurrencen er så dårlig i DK kan man formentlig ikke vente sig noget somhelst af en hostingudbyder.

Jeg kan godt se hvad du siger... Men jeg føler mig godt nok ramt af den generalisering du kommer med der. Og amerikanske udbyder er ikke guld og grønne skove. De har også problemer med sikkerhedshuller og pisse inkompetent support - Jeg taler af erfaring.

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:42

Her kom så den totale Afvisning fra ML Hosting.

Som der står i de betingelser du har accepteret ved bestilling/oprettelse af dit webhotel ved os

6.4. ML Hosting udfører data backups til brug for ML Hosting i tilfælde af systemer svigter. ML Hosting kan ikke levere data restaurerings faciliteter for de enkelte kunder. Selvom der gøres alt for at sikre data påtager ML Hosting sig intet ansvar for tab af data eller korruption

Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

murerogmaler:

Som der står i de betingelser du har accepteret ved bestilling/oprettelse af dit webhotel ved os

6.4. ML Hosting udfører data backups til brug for ML Hosting i tilfælde af systemer svigter. ML Hosting kan ikke levere data restaurerings faciliteter for de enkelte kunder. Selvom der gøres alt for at sikre data påtager ML Hosting sig intet ansvar for tab af data eller korruption

Så må du jo tilbyde at betale dem deres normale timepris, så de kan få fundet filerne frem til dig. Jeg kan godt forstå at det ikke er inklusiv til de priser, men hvis de har en backup liggende, så må de kunne finde dine filer omend det tager noget tid.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:56

Anders:

Hej Murer & maler,

Jeg fik hacket en fuldstændig statisk side hos en anden stor dansk udbyder at webhoteller. Den eneste support jeg fik var et arrogant svar 4 dage efter en support e-mail blev sendt.

Jeg tror ikke man har særlig mange rettigheder.

Nogle af mine amerikansk hostede sider bliver også hacket fra tid til anden. Derovre har de imidlertid ofte gode supporter, hvor man kan komme igennem 24 timer i døgnet om ikke andet via telefon - de er op til 60 minutter om at besvare e-mails.

Så længe konkurrencen er så dårlig i DK kan man formentlig ikke vente sig noget somhelst af en hostingudbyder.

Nu har jeg vist opbrugt min kvote af sure opstød idag...

VH

Anders

Øv Altså... jeg er en de dersens hostingudbyder, og ved du hvad?, jeg brænder for at gøre det så godt som overhovedet muligt, men ved du hvad... det er sgu lidt op af bakke, for næsten dagligt ser jeg et indlæg ala dit og andre steder på nettet, fastholdelse af gamle myter, der i sidste ende gør at folk kun tør vælge de store udbydere, der som oftest er skideligeglad med kunderne

æv altså....

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:58

Tommy:

murerogmaler:

Så må du jo tilbyde at betale dem deres normale timepris, så de kan få fundet filerne frem til dig. Jeg kan godt forstå at det ikke er inklusiv til de priser, men hvis de har en backup liggende, så må de kunne finde dine filer omend det tager noget tid.

Jeg synes godt nok ikke der skal betales en eneste krone for at få udleveret en backup af sin side. Det er da nærmest afpresning, hvis man skal det...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

murerogmaler:

Det er altid en god ide at læse betingelserne før man køber, på den måde undgår man at blive overrasket bagefter!

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Murerogmaler,

Som vi har skrevet til dig i den ticket du har oprettet.

Er dit site beklageligt blevet ændret. Men jeg vil ikke gå så langt at kalde det hacking.

Da du selv nævner at du har givet andre adgang til din FTP. Derudover viser de logs vi har fremsendt dig også at det kun har været denne FTP konto der har været brugt til at ændre på dit site. Dermed er det ikke ML Hosting der har en sikkerhedsbrist men tilgengæld sløserig mht. sikkerheden fra din side. Man bør ikke give Root FTP kontoen ud til andre. Hvis der er andre der skal ændre på siden via FTP kan man oprette accounts til hver af disse, og give dem de nødvændige rettigheder.

Med Venlig Hilsen
ML Hosting 

murerogmaler:

Hej.

Er der nogle der kan rådgive mig i mine retighedder. Jeg har fået min Webshop ( www.kosttilskudnu.dk )

Hacket. Siden er hostet hos ML Hosting. De påstår at fordi at jeg har givet ham der byggede den, adgang til min FTP konto. Må det være den vej de har fået adgang til siden og det derfor er mit eget problem. Nu er der bare det lille problem i den teori at FTP adgangen slet ikke var åben da siden blev Hacket. Og jeg mener derfor at ML Hosting har en sikkerhedsbrist i deres system som de bliver nød til at have ekspert hjælp med at få løst. Min webshop er totalt ødelagt og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med ML Hosting, så al slags hjælp modtages meget gerne.

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

Tommy:

murerogmaler:

Jeg synes godt nok ikke der skal betales en eneste krone for at få udleveret en backup af sin side. Det er da nærmest afpresning, hvis man skal det...

Som vi skriver på vores hjemmeside om den pågældende webhotel's løsning

Vores normale webhoteller fungerer fint til private familie-sider eller små foreninger hvor der typisk ikke er behov for den store professionelle rådgivning. 

--

Selvfølgelig har vi backup løsninger på vores dyre webhoteller. Men et webhotel til 4,5 - 9 eller 29 kr om måneden bør man ikke forvente samme services mht. backup som dyrere løsninger.

Vi tilbyder manuel backup som brugere selv kan foretage på vores small, medium og large løsning.

På vores pro webhosting løsninger tilbyder vi selvfølgelig backup der kan tilgåes af brugeren til hver en tid.

Med vores alm. shared hosting løsning (small, medium og large webhoteller) udfører vi kun data backups til brug for ML Hosting i tilfælde af systemer der svigter.

Hilsen
Mark

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:14

Hej Henrik oa.

Sad lige og undrede mig over hvorfor jeg fik tildelt en stjerne for mit partsindlæg om hostingudbydere :)

Jeg er sikker på at I (Henrik oa.) er rigtig mange i branchen der gør et supergodt stykke arbejde.

Desværre er der, efter min opfattelse, store firmaer i branchen, der tager sig godt betalt for ydelser der blegner ift. det man kan få til samme pris i udlandet. Og ikke yder en tilfredsstillende support - og som du selv skriver er skideligeglade med kunderne.

Det er vist også det du skriver.

Men hvor finder jeg de små udbydere, som ikke er ligeglade med kunderne, og som kan garantere stabilitet og sikkerhed - og kan bevise det - og bevise at de kærer sig om kunderne?

Det at jeg kun tør at vælge store udbydere skyldes frygt for, at der pludselig tilhænder ejeren af et lille nystartet virksomhed en begivenhed, som pludseligt afbryder servicen. Ferie, sygdom osv.

Mit indlæg er ikke at skræmme folk til kun at bruge de store udbydere.

Tværtimod.

Den store danske udbyder som mine erfaringer begrænser sig til i DK, leverer ikke god service.

Faktisk virker de til at være ret ligeglade med mig som kunde.

Men hvordan finder man en god, ansvarlig men mindre hosting udbyder, som er god?

Og hvorfor findes der f.eks. ikke en brancheforening e.lign. for mindre udbydere der sætter nogen standarder som mindre hosting virksomheder f.eks. kan sige at  de overholder.

Det kunne f.eks. være:

a) svartid på support

b) hastighed af servere

c) antal abonnenter på samme server

d) mere end 2 år i branchen

osv. osv.?

Det ville gøre det nemmere for en "mainstream" kunde som mig at finde den optimale leverandør.

VH.

Anders 

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)