Hej Anders. Her vil jeg da så lige nævne at ML Hosting er trods alt gode til at svare selv her i en weekend. Men det hjælper jo bare ikke så meget når de bliver ved med at løbe fra ansvaret. Som det her udrag fra deres sidste svar viser. Vi stiller absolut ingen garanti for om hvorvidt vores 1-kliks-installationer er opdaterede. Vi tilstræber os at opdatere dem jævnligt, men med over 50 forskellige applikationer til de forskellige pakker og operativsystemer, kan vi ikke gøre det hurtigere end vi gør. |
Øv øv øv. Det er aldrig sjovt. Men det er ikke nødvendigvis ML-Hosting's skyld. Men ML-Hosting har selvfølgelig backup, ikke?!........
Anders:Nogle af mine amerikansk hostede sider bliver også hacket fra tid til anden. Derovre har de imidlertid ofte gode supporter, hvor man kan komme igennem 24 timer i døgnet om ikke andet via telefon - de er op til 60 minutter om at besvare e-mails.
Så længe konkurrencen er så dårlig i DK kan man formentlig ikke vente sig noget somhelst af en hostingudbyder.
Jeg kan godt se hvad du siger... Men jeg føler mig godt nok ramt af den generalisering du kommer med der. Og amerikanske udbyder er ikke guld og grønne skove. De har også problemer med sikkerhedshuller og pisse inkompetent support - Jeg taler af erfaring.