Hej alle amino folk. Jeg ved ikke hvor stor kendskaben er til eSport herinde og især Counter-strike, men jeg prøver mig nu alligevel med en lille forespørgsel. Jeg står som manager for et af Danmarks bedste Counter-strike hold, og netop nu træner holdet til det store event i bellacenteret som shg afholder nemlig www.shgopen.dk disse drenge har dog brug for lidt hjælp til deres hobby og dette af penge mæssige grunde og tøj mæssige grunde. De har lige nu en aftale med www.improved.dk indtil efter SHGopen og denne aftale er de meget glade for da de virkelig kan koncentere sig om deres spil nu, men desværre kan improved.dk ikke give holdet alt det de skal bruge. F.eks. mangler de tøj til selve eventet. Holdet går lige nu under navnet way2go.improved og har hjemmeside på www.team-improved.dk og som i ville kunne se nederst er der blevet skrevet på en del sider om dem. Det jeg helt præcist søger er firmaer der er villige til at spytte penge efter disse drenge eller gear efter dem dette i form af tøj bl.a. Det i vil få igen er hver gang en fra holdet bliver interviewet til en side SKAL i nævnes. I vil få et banner på hjemmesiden som er ved at blive designet og kodet af LTM media. Der ud over vil i så også få jeres navn på muligt tøj der kunne komme. Hvis i har fået en lille smule interesse i dette eller bare gerne vil høre lidt nærmere om mulighederne i markedsføring via eSport er i mere end velkommen til at skrive til mig på emerson@extremegaming.dk |
Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor er tøj til sådan et event en nødvendighed?