Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé men hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en idé jeg har gået med i et års tid nu, desværre kan jeg ikke selv levere det der skal til. Hvordan får man en sådan idé ført igennem og hvordan deler man det op?

Alt er i mit hoved og planlagt, skal bare have en der kan finde ud af at gøre det virkeligt. Hvordan finder man det? Hvad gør man med kontrakter? og hvad med økonomien?? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Hej "Flamingotrippet"

Du fortæller sørme ikke meget om din idé her i indlæget. Det er selvfølgelig ofte set fordi folk er bange for at andre kommer og "tager" deres idéer.

Vil du have hjælp til at finde svar på de spørgsmål du skriver i indlæget vil det dog være nødvendigt at få nogle detaljer på hvad det egentlig er du søger.

Kræver din idé innovativ udvikling, en ingeniørvurdering og lign. så kan jeg muligvis hjælpe dig med dette.

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:32

Det er svært at hjælpe, når der ikke er flere detaljer.

Find et godt iværksætterkursus eller vend ideen med en du har tiltro til i dit netværk. Hvis ideen kræver opstartskapital, som du ikke har, så skal du bruge en forretningsplan. Prøv at google ivækst eller iværksætteri.

vh

Maria 

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:45

Uanset om du skal bruge kapital eller ej, skal du bruge en forretningsplan. Forretningsplanen er en proces du skal i gennem hvor du udvikler dit koncept i detaljer. Du vil her finde svar på alle dine spørgsmål!

- Mit råd vil være:

Gå til det lokale erhvervsråd og fortæl om din idé. Det er gratis

De vil sige du skal lave en forretningsplan- du vil så blive henvist til en række helt uoverskuelige templates på internettet- hvorved du næsten opgiver

..men så kommer du i tanke om Koncept Marketing som har udviklet en enkel og meget overskuelig proces at lave en forretningsplan på - og som bistår iværksættere i processen. - Fra enkelte konsulenttimer til hele forløb...

Håber at høre fra dig...:-)

Hilsen Anette Christensen, Koncept Marketing, Sønderborg, www.konceptmarketing.dk

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 15:44

Jeg synes allerede det er innovativt faktisk.

Det er et program, man skulle kunne sælge til online shops, hvor folk uploader et billede af dem selv, og så via. noget 3D og andre effekter vil kunne indtaste deres mål og evt. trække tøjet fra indkøbskurven, eller et prøverum over på deres billede og ca. få en ide om hvordan det kommer til at se ud.

Det er mere hvordan man udarbejder programmet osv. er under uddannelse som webintegrator, men det er rimelig meget ude over mine skills endnu :) Så er lidt interesseret i forskellige muligheder, og med at stjøle ideen har jeg dokumentation for det er min ide så ;) Det går forhåbentlig nok :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:59

Flamingotrippet:

Jeg synes allerede det er innovativt faktisk.

Det er et program, man skulle kunne sælge til online shops, hvor folk uploader et billede af dem selv, og så via. noget 3D og andre effekter vil kunne indtaste deres mål og evt. trække tøjet fra indkøbskurven, eller et prøverum over på deres billede og ca. få en ide om hvordan det kommer til at se ud.

Det er mere hvordan man udarbejder programmet osv. er under uddannelse som webintegrator, men det er rimelig meget ude over mine skills endnu :) Så er lidt interesseret i forskellige muligheder, og med at stjøle ideen har jeg dokumentation for det er min ide så ;) Det går forhåbentlig nok :)

Enten skal du skrabe noget kapital sammen og så betale sig fra det, eller så skal du meget simpelt finde dig en partner som kan kan hjælpe dig med denne idé.

Fra odense sv
Tilmeldt 29. Aug 10
Skrevet kl. 08:23

Ja det er selvfølgelig rigtig. Jeg tror jeg vil overveje en partner :) Og se om jeg finder en undervejs, er begyndt at eksperimentere med Maya 3d så måske når jeg det selv. hvor finder mamn partnere?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)