Jeg kan umiddelbart ikke finde CVR-nummer. Det kunne også være fedt hvis du skrev åbningstider på telefonen.
Du har en side der hedder "Om os", men du skriver ikke hvem I er. Hvor mange ansatte er der og hvem står bag firmaet?.
For mig personligt kan de manglende oplysninger afgøre om jeg handler ved et firma eller ej, for mig virker det utroværdigt ikke at skrive antal ansatte, og hvis der er få ansatte så skriv hvem det er.
Jeg kan umiddelbart ikke finde CVR-nummer. Det kunne også være fedt hvis du skrev åbningstider på telefonen.
Du har en side der hedder "Om os", men du skriver ikke hvem I er. Hvor mange ansatte er der og hvem står bag firmaet?.
For mig personligt kan de manglende oplysninger afgøre om jeg handler ved et firma eller ej, for mig virker det utroværdigt ikke at skrive antal ansatte, og hvis der er få ansatte så skriv hvem det er.
Jeg kan rigtig godt lidt jeres testimonials.
/Thomas
Hej Thomas
Tak for din kommentar.
Om os siden er den næste der står til opdatering, så der skal nok komme til at ske en masse.
hvorfor står der man virker større på siden vis man har denne service vis opdages man er mindre er det utroværdigt , så denne del af teksten ville jeg fjerne
Jeg syntes de tre sider er behagelige og overskuelige at se på og man er ikke på noget tidspunkt i tvivl om ordlyden.
Jeg ville dog bruge en lidt mindre skrifttype i overskrifterne, den er fandme stor :-)
Billedet i kontakt os er pænt men jeg er dog ikke klar over hvilken bygning i holder til i ?
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Ok det gav jo mening og det var jo også kun de tre sider du bad om info om :-)
Held og lykke med siden, jeg er sikker på der er en del kunder at hente rundt omkring.
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.