Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside, produkt- og kundeside - Hvad syntes I?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med aminoer

Vi har i sidste uge lanceret ny forside, produktside samt kundeside.

Hvad syntes I om designet, teksten og brugervenligheden? 

Glæder mig til at høre jeres feedback!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:51

Jeg kan umiddelbart ikke finde CVR-nummer. Det kunne også være fedt hvis du skrev åbningstider på telefonen.

Du har en side der hedder "Om os", men du skriver ikke hvem I er. Hvor mange ansatte er der og hvem står bag firmaet?.

For mig personligt kan de manglende oplysninger afgøre om jeg handler ved et firma eller ej, for mig virker det utroværdigt ikke at skrive antal ansatte, og hvis der er få ansatte så skriv hvem det er.

Jeg kan rigtig godt lidt jeres testimonials.

/Thomas

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:54

Thomas Frost:

Jeg kan umiddelbart ikke finde CVR-nummer. Det kunne også være fedt hvis du skrev åbningstider på telefonen.

Du har en side der hedder "Om os", men du skriver ikke hvem I er. Hvor mange ansatte er der og hvem står bag firmaet?.

For mig personligt kan de manglende oplysninger afgøre om jeg handler ved et firma eller ej, for mig virker det utroværdigt ikke at skrive antal ansatte, og hvis der er få ansatte så skriv hvem det er.

Jeg kan rigtig godt lidt jeres testimonials.

/Thomas

Hej Thomas

Tak for din kommentar.

Om os siden er den næste der står til opdatering, så der skal nok komme til at ske en masse.

Ang oplysninger så finder du CVR nummer osv på vores kontakt side: http://www.firmafon.dk/om-os/kontakt

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

hvem er i ?

hvorfor står der man virker større på siden vis man har denne service vis opdages man er mindre er det utroværdigt , så denne del af teksten ville jeg fjerne

priser kunne jeg ikke finde til jeres produkt

SMS hvad koster de?

opkald udlandet hvad koster det?

ved meget opkald er der rabat

er der 70 nummer med i denne pris det er jo erhverv

ja og sådan kunne jeg blive ved for jeg kunne kun finde stanard priser ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:31

Hejsa

Jeg syntes de tre sider er behagelige og overskuelige at se på og man er ikke på noget tidspunkt i tvivl om ordlyden.

Jeg ville dog bruge en lidt mindre skrifttype i overskrifterne, den er fandme stor :-)

Billedet i kontakt os er pænt men jeg er dog ikke klar over hvilken bygning i holder til i ?

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:33

Notebookonline.dk:

Hejsa

Jeg syntes de tre sider er behagelige og overskuelige at se på og man er ikke på noget tidspunkt i tvivl om ordlyden.

Jeg ville dog bruge en lidt mindre skrifttype i overskrifterne, den er fandme stor :-)

Billedet i kontakt os er pænt men jeg er dog ikke klar over hvilken bygning i holder til i ?

Hej, tak for feedback

Yes skrifttyperne er store, men det er med vilje, det er en designstil vi prøver af :)

Kontakt/om os siderne bliver opdateret om en måned ca så bliver det meget klarer og passer bedre ind i den eksisterende side :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 21:38

Ok det gav jo mening og det var jo også kun de tre sider du bad om info om :-)

Held og lykke med siden, jeg er sikker på der er en del kunder at hente rundt omkring.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)