Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domænenavnet?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

Hvordan kan man gøre at et domæne navn stiger mere værd, end det man købte det for.

skal man lave mange fede artilkler så der kommer mange besøgende på sitet?

eller er det et held når et domænevnavn bliver solgt for de store beløber?

vi snakker .dk domænenavne ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04

kan ingen hjælpe mig på mit spørgsmål ?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:18

Te-manden:

hej

Hvordan kan man gøre at et domæne navn stiger mere værd, end det man købte det for.

eftersom .dk domænenavne sælges helt ned til 38.75 er det godt nok ikke ret svært at få et navn til at stige i værdi :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 19:37

Men .dk domæner må IKKE sælges videre hvis dette er eneste formål..

Men skulle det være en side du har haft længere tid og lavet en spændende side udad kan det da tit give lidt ekstra udover det du gav for domænet :-)

Mikkel

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:40

Det er bestemt ikke held efter min mening. Hvis du kan kreere et site med unikt indhold, som skaber loyalitet blandt dine besøgende, så er du et lille stykke af vejen. Men indhold er ikke alt for at skabe en succes. Du skal også tænke usabilty, muligheder for at dele dit indhold gennem f.eks. Facebook og Twitter og så hjælper en hel bunke unikke besøgende også på det.

Trafik har i hvert fald meget at sige, når det handler om potentielt salg af domæner. F.eks. bliver Facebook vurderet til at have over 400 mil. månedlige unikke brugere på TechCrunch og siden er vurderet til over 800 mil. dollars. Nu er Facebook et ret urealistisk mål i DK, men det understreger min pointe meget godt.

Men hvis jeg må komme med et råd, så skal du ikke opstarte noget med henblik på videresalg. Strat noget op fordi du har lysten og passionen, så kommer alt det andet af sig selv.

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 19:47

Nicolai K. Andersen:

Trafik har i hvert fald meget at sige, når det handler om potentielt salg af domæner. F.eks. bliver Facebook vurderet til at have over 400 mil. månedlige unikke brugere på TechCrunch og siden er vurderet til over 800 mil. dollars.

det var billigt, der er sandsynligvis nogle der vil give en liiiiiiiiiille smule mere :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02

Søren.Pedersen:

Te-manden:

hej

eftersom .dk domænenavne sælges helt ned til 38.75 er det godt nok ikke ret svært at få et navn til at stige i værdi :-)

Søren.Pedersen:

Te-manden:

hej

ok....

Fra Maribo
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:17

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, min ifølge valutakurser.dk, så er 800 mio. dollars lidt over 4.3 mia. danske kroner og det er da også en slat :)

Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:29

Hvis andre virksomheder kan se en værdi i dit domæne, så har du mulighed for at tjene en slat på det.

Jeg har lavet par gode handler før. Kunsten er (som alt andet) at finde de virksomhede som muligivis kan se værdien i det givne domæne - og det ikke nok bare at smide det op på amino.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:42

Nicolai K. Andersen:

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, min ifølge valutakurser.dk, så er 800 mio. dollars lidt over 4.3 mia. danske kroner og det er da også en slat :)

men ikke nok til at købe facebook :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)