Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP slide plugin som dette søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kender til et WP plugin der kan bruges til at lave en produkt præsentation som denne her ?

Altså skal jeg kunne;
- indsætte x antal "punkter" i slidet
- der skal være en navigationsbar øverst i slidet så man nemt kan se hvor mange punkter der er i alt - med tilhørende titler for hvert punkt - og så man kan se hvilket af punkterne man pt. kigger på...

PS:
Under punktet overview i produkt præsentationen er integreret en Vimeo video som åbner i et overlay popup vindue - er det mon et plugin eller en funktion som Vimeo har?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 19:15
Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57

Dav

Du kan måske finde noget brugbart inde på den her side:

Code Canyon 

Du finder muligvis ikke den perfekte løsning, men med lidt teknisk snilde kan du designe den som du vil havde den. 

mvh.

Visø

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Skrevet kl. 12:58

Visø:

Dav

Du kan måske finde noget brugbart inde på den her side:

Code Canyon 

Du finder muligvis ikke den perfekte løsning, men med lidt teknisk snilde kan du designe den som du vil havde den. 

mvh.

Visø

Tak for link - den side kendte jeg ikke...

Jeg tager et kig!Smile

God weekend...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)