Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer.

Vil gerne høre jeres ærlige mening om brugervenligheden på www.industribasen.dk Virker siden nem at finde rundt på, er der ting som du som bruger føler der mangler eller er der noget der virker mærkeligt som du ikke forstår. Forstår du overhovedet hvad industribasen er for en side?

Kom gerne med kritik, det er den bedste måde at gøre siden bedre på.

God weekend.

Mvh

Morten

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:55

Hej Morten

Ja, siden er nem at navigere rundt på og designet kan vist ikke støde nogen, samtidig med det er ganske stilfuldt.

Jeg mangler lidt en punchline. Hvad er en industribase?

Content kan jeg ikke vurdere, da jeg ikke har forstand på dette område.

/Jonas

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:20

Funktionen med at åbne billederne i stort vindue virker ikke.
Den åbner det som tekst frem for billede.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:02

Hej Morten,

Det kan godt være at nogle af tingene bliver nævnt mens jeg skriver her, men her er mine indtryk af siden:

Topbaren med Amino menuen forvirrer mig. Jeg ved ikke om Industribasen er ejet af Amino eller om I bare vil gøre Amino en tjeneste eller hvordan det hænger sammen.

Det kan godt være at det er fordi at jeg ikke er et industrimenneske, men jeg kunne godt bruge en velkomst med en kort forklaring om hvad Industribasen indeholder / går ud på. Med alle de menupunkter man bliver mødt af på forsiden, kan det godt virke lidt overvældende.

Der er mange reklamer på siden synes jeg, man kunne måske godt fjerne adsense reklamerne og beholde de to bannere.

Den lille quickkategorivælger der er når man er inde på en underkategori, er meget god, men de overskrifter der står inde i dropdownmenuen burde også stå på selve kategorisiden, da det ellers ikke giver samme overblik.

Når man er inde på en annonce og klikker på et stort billede, kommer der enten en fejlmeddelelse eller også linkes der bare direkte til en billedfil hvilket gør at man skal klikke tilbage på browserpilen. Det synes jeg er synd når der er gjort så meget ud af finesserne ellers. Der er heller ikke noget værre end at klikke et billede større for at finde ud af det er den samme størrelse, eller mindre.

Der er en javascriptfejl på annoncevisningssiden og et statisk billede med et Adtech logo, jeg ved ikke om det er det der genererer fejlen?

Hvis man står på hovedkategorisiden for eksempel reservedele, kan man klikke på ikonerne, men der sker ikke noget. man skal ned og klikke på eksempelvis traktor. Det lader faktisk til at på alle hovedkategorisiderne, er der store områder hvor musefunktionen aktiveres, men ikke er brugbar.

Jeg synes at hele "Indhent tilbud" afdelingen bør gennemses igen, da den virker lidt halvfærdig og "Minilån" delen, der bør de tre reklamer ikke stå på række ned, det ser lidt tilfældigt og forhastet ud og de linker heller ikke.

Derudover synes jeg at jeres side er brugervenlig nok og jeg synes det ser godt ud med de rolige farver og når ikonerne er ordentligt fritlagte.

Håber I kan bruge det!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16

Motivere bruger til at lave bedre annoncer du får mere indhold til søgemaskinerne ,

ved dem længeste beskrivelse ligger lidt højere op .

Den seneste opdateret ligger højere oppe

Flere billeder betyder annoncen findes flere steder på siden, og derved flere billeder findes disse annoncer mere i google billedet søgning.

Anoncer lang tid på siden får påmiddelse ligger længere ned vis ikke opdatere på anoncen

Op med nyheder om de nye anoncer på siden belønne og motivere det virker Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 23:20

Tak for alle jeres gode råd

Jeg har sendt en liste til min programmør samt designer så vi kan få rettet de ting i nævner, eller de ting jeg også er enige i, vigtigt at forbedre siden hele tiden. Endnu engang tak for rådene.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)