Hej alle aminoer Jeg ved, at emnet har været lidt oppe før herinde, men jeg vil meget gerne have jeres hjælp. Jeg har besluttet mig for at udvikle et administrationssystem til vinduespudsere. Jeg har tjekket markedet og jeg synes ikke jeg kan finde noget brugbart (ret mig, hvis jeg tager fejl). Jeg vil meget gerne i kontakt med vinduespudsere, der til dagligt planlægger via excel og fakturerer i det samme. Jeg vil gerne kunne tilbyde en super løsning til de vinduespudsere, der kunne have lyst til at bruge et sådan system. Jeg ved indtil videre, at systemet skulle kunne håndtere følgende: Kunder Opgaver Ruter (herunder planlægning af ruter, så den optimale rute beregnes) Lager Adminsitration af medarbejdere Integration til e-conomic, så fakturaer og moms osv klares derfra. Evt. integration til nyhedsbrev og andre sociale medier
Da jeg ikke selv er vinduespudser er mit domæne-kenskab ikke det største og derfor håber jeg at I vil hjælpe mig med at komme videre og beskrive alle de ting I sidder med i dagligdagen, som kunne gøres nemmere. Jeg håber meget I vil hjælpe mig til at udvikle et lækkert, brugervenligt, funktionsdygtigt og supersejt administrationsværktøj til vinduespudsere. På forhånd tak. |
Spændende projekt. Et workflow-system med administrationsmodul indbygget.
Hvad med hosted løsning, så vinduespudserne kan koble sig på hvor som helst? Gerne med access fra Iphone, Android osv. så vinduspudseren på farten kan oritere sig om, hvor næste stop er. Samtidig kan han så også lige smide ind, at nu har han været 2 timer hos denne kunde og så er det inde i systemet. Så sparer de administrationen om aftenen.