Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg flere investorer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Mørkøv
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har startet et investeringsfirma, jeg køber investerings og udlejnings ejendomme, men jeg vil gerne have nogen investorer med til at investere, så firmaet kan opkøbe større og og flere ejendomme der giver godt afkast, så mit spørgsmål er, hvor finder jeg investorer til sådan nogen projekter, jeg har også hjemmeside man kan gå ind og kigge på, så kan man bedre se hvad det er jeg snakker om, håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh. Sune                    dansk-invest.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne bl.a. uddybe inversteringerne herinde på Amino, så er jeg sikker på der er nogle iværksættere (inkl. mig selv) som ville have lettere ved at tage stilling til det, og måske ende med at deltage i initiativet.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Investeringerne går kort sagt ud på at jeg på forhånd har fundet udlejnings ejendomme der giver godt afkast, allerede til at starte med, men der bliver ikke købt nogen ejendomme før der er fundet investorer nok, så vi opnår størst muligt afkast, afkastet starter ved omkring 13-14 % og det er efter der er betalt alle udgifter på ejendommen, hvis der sker noget med ejendommen løbende små rep. og andre ting der skal laves, så kan udgifterne holdes nede, da der vil blive investorer der er håndværkere, og de selv er int. i små udgifter, så vil de arbejde for mindre løn, end hvis det var uafhængige firmaer der kom og skulle udføre arbejdet.
Sune Stougaard   Dansk-Invest.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sune :

Jeg har startet et investeringsfirma, jeg køber investerings og udlejnings ejendomme, men jeg vil gerne have nogen investorer med til at investere, så firmaet kan opkøbe større og og flere ejendomme der giver godt afkast, så mit spørgsmål er, hvor finder jeg investorer til sådan nogen projekter, jeg har også hjemmeside man kan gå ind og kigge på, så kan man bedre se hvad det er jeg snakker om, håber der er nogen der kan hjælpe

Nu kan jeg se at du gemmer firmaet under et SE nummer og derved er der ingen informationer tilgængelige. Det kan dog konstateres, at du med sikkerhed ikke har startet et investeringsfirma. Så du mener nok at du har startet et firma der investerer i ejendomme, og til dette søger du investorer.

Generelt skal du nok regne med at det ikke er nemt at finde investorer hvis man henviser til et firma der ikke kan verificeres eksistensen af, hvorfor du nok bør anvende CVR nummer på den virksomhed du har og så tilføje en ekstra branchekode.

Jo mere gennemskueligt og ærligt du gør det, des mere tillid. Jo mere skjult des mere mistillid.

Vis på hjemmesiden hvilke ejendomme I har i porteføljen og fremlæg regnskaberne på dem. Så kan folk tage stilling til om det er værd at bruge tid på en telefonsamtale eller et møde med dig.

Indtil da er det op ad bakke.

Jeg mener der kan være god fidus i at have tilknyttede håndværksvirksomheder til den slags, da der naturligvis er en synergi mellem driften af ejendomme og billig(god håndværkstilknytning. Men vær åben og lad være med at skjule tingene Smile

Køb ren argan olie her

Fra Mørkøv
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 08:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

HEj

Det er også rigtigt nok, det vil selvfølgelig blive rettet, ja kært barn har mange navne :O) da jeg har handlet ejendomme gennem mit andet håndværkfirma, og privat, så er der ikke nogen oplysninger på Cvr/se nummeret da dette her er så nyt.

vi kan sende nok så mange regnsbaber ud, men det vil kun blive for overskueligt for nogen, så derfor viser vi det endelige afkast der er på den enkelte ejendom, efter alle udgifter er betalt, så det er hvad investoren får som afkast, uden skjulte afgifter, administrations gebyr osv. 

Tak for din tid til at skrive :O)

Mvh. Sune Stougaard Dansk-Invest.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:44

Sune :

Har du prøvet Amagerbanken? Mener de har en historik hvor de gerne låne penge ud til den slags

Fra Århus
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:13

Hej Sune

Jeg har kigget på din hjemmeside. Der er flere ting der springer i øjnene meget hurtigt og som uden tvivl vil afholde nogen fra at kontakte dig.

Hvem er du / I og hvor holder firmaet til ?

Hvilke ejendomme har I allerede i porteføljen ?

Hvilke ejendommen har I realiseret og indkasseret gevinst / tab på ?

Hvem er den typiske investor og hvad kræver det blive investor ?

Hvilken type ejendomme investeres der i, lejekontrakter, garantier, finansiering osv. ?

Investors hæftelse ?

Hvordan skrues en investeringspakke sammen - udbydes det som K/S Projekter med afskrivningsmuligheder på erhvervsejendomme, ApS med boliglejemål eller ?

Finansiering af investor indskud ?

Du skriver på hjemmesiden nogle MEGET flotte afkast på jeres projekter. Hvis de holder vand så gør endnu mere ud af det. Gør det muligt at få en beskrivelse af disse projekter da de vil virke som appetitvækkere til nye investeringer.

Hvis jeres investorer er tilfredse og deltager i flere projeter - så skriv det.

Osv. osv. osv.

/ Leth

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:08

Hvad dælen laver denne tråd under SEO-kategorien???

Fra Mørkøv
Tilmeldt 19. Nov 10
Skrevet kl. 21:21

Hej Leth

Tak for dine indput :O) altid rart at få andres meninger og spørgsmål, så skal selvfølgelig svare på det her :O)

vi holder til på sjælland i en lille by der hedder Mørkøv, samme adresse som mit mobil nummer står under, bor selv på adressen, vi skal ikke have store dyre kontor lokaler, så vi kan holde udgifter nede på sådan nogen ting.

vi har to ejendomme, vi er startet i det små, og planen er at arbejde os op og fremad, den ene investerings ejendom ligger i Sverige og som giver 14 % i afkast, der er planen i det nye år at få renoveret køkken og bad, så det kan stige i afkast ved salg og leje, og der er inkluderet udgifter til renovering, og den anden ejendom er en udlejningsejendom i jylland, der er fuldt udlejet og giver nu 22 % i afkast, den var vi også heldig at få billig, for vi fik presset prisen, da vi kunne overtage den hurtigt, og vi havde pengene uden at skulle ud og låne dem.

også har vi haft en stor lejlighed i Sverige vi fik under finanskrisen, men igen fik vi den billigt da vi stod med pengene, så vi hurtugt kunne få lukket den aftale, og få solgt den videre, med rigtig god fortjeneste.

som sagt er vi ny startet, og der har ikke været så mange investorer endnu, men som sagt ved jeg der bliver håndværkere, men ellers er planen at dem der har tid og råd til at kunne undvære pengene, over et stykke tid, vil blive investorer, eller tænker på sin pension, eller bare vil have lidt værdi forøgelse. afkastet vil blive udbetalt hvert halve år, eller hvert år, planen er at vi senere også vil begynde at investere i hjemmesider, men det bliver først et stykke ude i fremtiden. og det kræver at man er indstillet på at den investering man laver, indskudet af den, får man først tilbage efter 4-5 år, vil det typisk blive udbetalt, men afkastet kommer som sagt hvert 6 måned, og 12 måned.

det er private der udlejes til i første omgang, senere erhverv, ejendommene skal ikke finansieres, derfor der skal bruges investorer, ig vi kan give de afkast, meget mindre udgifter.

der bliver ikke finansieret nogen indskud, folk skal selv have pengene, ellers vil der blive flere udgifter, og det er = mindre afkast til investorerne.

Mvh. Sune Stougaard     Dansk-Invest.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)