Hej alle, Jeg synes at jeg har haft læst her inde et sted, at det er lovligt at handle med replika varer (kopi varer) i England, så længe man oplyser køber om at der ER en replika model der blir solgt.... Jeg kan ikke finde tråden, og sidder og diskuterer det med et par kammerater... Er der en her inde som er inde i disse regler...? Jeg er klar over at de har noget med ophavsret der oppe, f.eks. med møbler, hvor designer møbler må sælges som kopier 25 år efter deres lancering på markedet osv., men er sgu ellers ikke rigtigt inde i disse regler. Håber der sidder en som kan hjælpe, på forhånd tak for hjælpen, og rigtig god fredag aften til jer alle. Dbh Rasmus |
Rasmus:Jeg synes at jeg har haft læst her inde et sted, at det er lovligt at handle med replika varer (kopi varer) i England, så længe man oplyser køber om at der ER en replika model der blir solgt.... Jeg kan ikke finde tråden, og sidder og diskuterer det med et par kammerater...
Ja det er sandt... Men salget skal ske fysisk fra England, ellers opstår der krænkelser!