Nå nu kom der da lige et side-preview på googlesøgningerne! :-) Det ser da godt ud. Så må vi vist hellere sørge for at designet på vores sider er i orden så det kan tiltrække nogle flere besøgende.
... Men ... Bliver det så ikke bare sidens design der bliver afgørende for hvilke sider der får besøg fra google's brugere?
Det betyder vel at det får design til at vægte højere for brugernes øjne, men at det knap så sandsynligt giver ret mange eller mindre besøgende - for det er stadig Google's algoritme der vurderer hvilke sider der skal indekseres i toppen - og er de alle super ringe designet - så gør det vel knap så meget?
Jeg tror sgu ikk' det er ret mange der kommer til at bruge det som sådan... Man søger resultater og svar hurtigt, og det får man ikke ved at se et preview..
Jeg tror det vil blive brugt hvis folk ikke kan huske en sides navn, men hvad siden omhandler, og hvordan siden ca. ser ud - og af den grund vil de nok kigge dem igennem.. Jeg har personligt brugt det 1 eller 2 gange - men blot for at teste det.
Jeg kommer aldrig til at bruge det - giver ingen mening synes jeg :-)
Tror heller ikke designet vil have den helt store indflydelse på om der kommer besøg eller ej, de fleste søger jo noget specifikt og denne del er jo i tekst, så designet er vel underordnet.
Syntes dog alligevel den kan give et godt overblik over hvad der står på hjemmesiden, uden at man behøver at besøge siden.