Hej AMINO`er, sidder og overvejer idet, jeg har utroligt Har nogle af jer erfaringer hermed? Flemming P. |
Har i erfaring?
|
Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk
Hej Flemming Hvis du vælger at hoppe ud i et samarbejde, kan jeg anbefale dig at kontakte www.ugplus.dk og spørg efter Jacob. (Hils fra Kim :-) Det er tidligere kollegaer, som jeg har arbejdet meget sammen med. Men det kan være en stor beslutning og derfor skal du undersøge markedet grundigt. Både i form af referencer (f.eks. her på amino) og starte ud med en prøveperiode for at teste hinanden af Håber du finder det du søger Mvh Kim |
Takker Nicolaj! Jeg laver en slags film, www.visitspeaker.com , der kan du se det, til eks. websites! Skal havet booket nogle møder helst hurtigst muligt, og vil i denne forbindelse gerne høre om i har referencer eller noget i den retning. Flemming |
ah okay. Jeg troede det var salg og ikke mødebooking. Så du tager selv ud og afholder møderne ? Hvor mange møder skal du bruge om ugen ?
Mvh Kim |
Hej igen Prøv evt at sætte jopopslaget op i freelance her på amino og se om der ikke sidder nogle friske mødebookere, som kan nappe opgaven. Eller som jeg tidligere har skrevet, så tag fat i ugplus.dk og snak med dem. Hvis De ikke kan løse opgaven, så kender de nogle seriøse virksomheder som kan. Mvh Kim |
Jeg giver Kim ret. Smid det op herinde på Amino, så er der helt sikkert nogen som kan hjælpe dig. |
Blogger online markedsføring, usability, e-commerce og sociale medier. Manager for Danish UXPA.
www.bluebits.dk
hej Flemming faldt lige over dit indlæg, vi er et telemarketingsbureau med afdeling i dk og på Filipinerne. Jeg sidder selv fysisk på Filipinerne og vi kan grundet vores lokation tilbyde nogen af markedets bedste priser. Du er mere end velkommen til at kontakte mig på 88202102, så kan vi tage en snak om dine ønsker og behov og tgade den defra. Mvh Mark Lindberg Wilken TM-Telemarketing Pillipinas |
Med venlig hilsen
Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com