Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Joomla / hjemmeside - viser kun vores navn i topbjælken

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, tak for dine input, de er velmodtaget (og jeg har allerede rettet titlen).

Nu er et firma som vores jo ikke nær så sårbare for dårlige søgeresultater som rigtige netbutikker, vi handler meget face to face og laver opsøgend salgsarbejde, hjemmesiden er vores visitkort ud af til og jeg har en klar ide om at gasdetect.dk ska blive en foretrukne side for gasdetektion, vi har p.t. kun 4 reelle konkurrenter og deres hjemmesider er helt skidt, så der skulle være en god chance.

Jeg vil prøve at arbejde videre med det du skriver, jeg har set i Joomla at man kan vælge "søgemaksine venlige URL", men den er ikke slået til, skal jeg gøre det, vil det betyde noget (positivt)?

Det sh40sef modul du omtaler, er det noget du har yderligere info om, evt. hvordan jeg får det ind (hvad er der i øvrigt galt med at siden "svarer" både med og uden www?

MVH Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:17

Marquard:

Hej Rasmus, tak for dine input, de er velmodtaget (og jeg har allerede rettet titlen).

Nu er et firma som vores jo ikke nær så sårbare for dårlige søgeresultater som rigtige netbutikker, vi handler meget face to face og laver opsøgend salgsarbejde, hjemmesiden er vores visitkort ud af til og jeg har en klar ide om at gasdetect.dk ska blive en foretrukne side for gasdetektion, vi har p.t. kun 4 reelle konkurrenter og deres hjemmesider er helt skidt, så der skulle være en god chance.

Jeg vil prøve at arbejde videre med det du skriver, jeg har set i Joomla at man kan vælge "søgemaksine venlige URL", men den er ikke slået til, skal jeg gøre det, vil det betyde noget (positivt)?

Det sh40sef modul du omtaler, er det noget du har yderligere info om, evt. hvordan jeg får det ind (hvad er der i øvrigt galt med at siden "svarer" både med og uden www?

MVH Kim

Om du har brug for SEO eller ej er op til dig selv. Jeg reagerede bare på, at du skrev tidligere, at det var vigtigt for dig at få det rettet i forhold til din SEO.

Jeg skal igang med at lave noget mad til 10 gæster, så jeg har ikke lige tid til at besvare dine spørgsmål i dybden, men du kan oprette en bruger inde på mit Joomla forum - så vil jeg næsten garantere dig, at du har svar indenfor ganske få timer.

Alternativt kan det ske der er en anden venlig sjæl herinde, som vil give sig tid til at gå i dybden med dine spørgsmål.

God weekend til alle.

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 16:18

Så fik jeg også selv det rettet, bliver jo en haj til det her inden dagen er gået :-)

TAK igen Brian.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Marquard:

Så fik jeg også selv det rettet, bliver jo en haj til det her inden dagen er gået :-)

TAK igen Brian.

Du har stadig Joomla/Artisteer stående....rettes længere ned i HTML´en.

Brian

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hæ hæ, godt set!

Hvad skal jeg gøre det, slette eller skive gasdect.dk hvad gør eksperterne :-)

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 16:49

Og spændende hjemmeside bannerprint.dk Brian, det er lagt som "fortrukken", der går ikke længe inden vi skal bruge sådan noget (nu begynder jeg at forstå konceptet her på Amino, det er jo genialt at vi kan hjælpe hinanden på den måde), har bare altid kun læst med, nu har jeg virkeligt fået hjælp!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marquard:

Og spændende hjemmeside bannerprint.dk Brian, det er lagt som "fortrukken", der går ikke længe inden vi skal bruge sådan noget (nu begynder jeg at forstå konceptet her på Amino, det er jo genialt at vi kan hjælpe hinanden på den måde), har bare altid kun læst med, nu har jeg virkeligt fået hjælp!

Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Marquard:

Hæ hæ, godt set!

Hvad skal jeg gøre det, slette eller skive gasdect.dk hvad gør eksperterne :-)

Du kan enten vælge at slette det eller måske skrive: Copyright © 2010 GasDetect der i stedet.

Så kan du under moduler bruger "copyrigth" til evt. at indsætte dit logo...eller....

Smag og behag....du kan evt. kigge på www.bannerprint.dk

Brian

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)