Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner Søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Står med et projekt/koncept i støbeskeen som jeg søger en partner til.

Det koster ikke meget at starte op, men kan til gengæld meget vel blive ret stort hvis det lykkes. Derfor vil starten også være en periode hvor der skal testes og optimeres.

Jeg ville gerne fortælle uddybende om konceptet/idéen, men af frygt for der er nogen der napper den, har jeg valgt at holde lidt igen.

Men kan fortælle det handler om:

Hvem søger jeg:

Søger en som kan stå for det udadvendte i projektet. Pizzaria-ejere skal kontaktes ved personligt at møde op eller/og ved telefon.

Du skal ikke sælge dem et produkt, men snarere idéen om at de selv kan tjene flere penge ved at gå med i vores projekt.

Så du må gerne være en som har det godt med at møde op og tale for din sag.

Kunne dette være dig, og har dette vagt din nysgerrighed, så skriv en PM til mig.

Mvh
Jean-Michel C.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 17:19

Nogle har spurgt om man skal være i nærheden af hvor jeg er (Esbjerg).

Man kan faktisk være placeret i hele landet, også i forhold til samarbejdet.

Fra 2300
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:31

Hej Jean-Michel C.

Dit projekt lyder interassant, har du en mail, man kan skrive til? Så kunne vi tag snakken derfra.

Hilsen Milo Corassani

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 21:41

Hej Milo

Jo da, den er:

thebubblefish snabela gmail.com

Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:02

misel:

Hej Aminoer

Står med et projekt/koncept i støbeskeen som jeg søger en partner til.

Det koster ikke meget at starte op, men kan til gengæld meget vel blive ret stort hvis det lykkes. Derfor vil starten også være en periode hvor der skal testes og optimeres.

Jeg ville gerne fortælle uddybende om konceptet/idéen, men af frygt for der er nogen der napper den, har jeg valgt at holde lidt igen.

Men kan fortælle det handler om:

Hvem søger jeg:

Søger en som kan stå for det udadvendte i projektet. Pizzaria-ejere skal kontaktes ved personligt at møde op eller/og ved telefon.

Du skal ikke sælge dem et produkt, men snarere idéen om at de selv kan tjene flere penge ved at gå med i vores projekt.

Så du må gerne være en som har det godt med at møde op og tale for din sag.

Kunne dette være dig, og har dette vagt din nysgerrighed, så skriv en PM til mig.

Mvh
Jean-Michel C.

Hvis det drejer sig om pizzakuponer, så skriv en pb, da jeg er i gang med et tilsvarende projekt og ejer pizzakupon.dk, pizzakuponer.dk pizza-kupon.dk og pizza-kuponer.dk Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)