Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en superskarp WEB DESIGNER

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Jeg er i gang med at starte op som selvstændig softwareudvikler, og er i gang med at snuse rundt efter nogle opgaver. Og det er lykkes mig at skaffe en håndfuld projekter som jeg skal give tilbud på. Jeg er dygtig til det tekniske, men det grafiske arbejde vil jeg lade andre om. Derfor leder jeg efter en DYGTIG web designer som kan sit kram.

Mine krav og forventninger er:

• Du SKAL kunne fremvise eksempler på hjemmesider som du har designet.
  • Jeg forventer at web design er din hovedinteresse og allerhelst din kernekompetence.
  • Du gør en indsats for at følge med i hvordan hjemmesiders udseende forandrer sig på nettet (I.e. hvad der er oppe i tiden).
  • Du kender udtrykket "Web 2.0" og ved hvad det indebærer.
  • Du arbejder hurtigt og professionelt.
  • Du har lyst til at lave fedt web design, også selvom det er for en helt almindelig 'nede-på-jorden' virksomhed, som f.eks. en håndværker eller en maskinstation.
  • Det er ikke nok at være dygtig til Photoshop. Jeg forventer at du ved noget om kommunikation på hjemmeside, deriblandt besøgendes opmærksomhed, hvad de lægger mærke til først, det visuelle hieraki m.m.
  • Du skal kunne arbejde uden at have direkte kontakt med kunderne selv, da kunderne befinder sig på Færøerne og muligvis i Norge.
  • Det giver pluspoint hos mig, hvis du kender og har læst bogen "Don't Make Me Think", samt e-bogen "Save the Pixel".
  • Du skal kunne tåle konstruktiv kritik både fra mig og kunden.

Hvad kan jeg tilbyde?

Forhåbentlig en masse varierede opgaver. Min virksomheds fokus er at lave applikationer, både til web og til desktop, men i starten vil mange af opgaverne være almindelig hjemmesideudvikling. Jeg har på nuværende tidspunkt 3 hjemmesideprojekter og et større web applikationsprojekt som udelukkende venter på en web designer. Og hvis du viser at du er den rigtige til opgaverne, kommer der flere. Både af almindelig web design, men også meget gerne design af web applikationer, og interaktionsdesign.

Hvad vil du have?

Jeg skal bruge eksempler på hjemmesidedesigns du har lavet, og meget gerne også hvis du har designet interaktion med brugeren. Her tænker jeg på formularer og indtastninger.

Jeg skal også vide hvilket prisleje du ligger i. Giv mig nogle regneeksempler på hvad et design vil koste og gerne en timepris.

Det som er vigtigst for mig er at du er dygtig til dit arbejde og prisen naturligvis. Men det er ikke så meget timeprisen jeg kigger på, som det er den endelige pris.

Prisen skal også kunne afstemmes efter opgaven. Det er klart at tømrervirksomheden ikke vil betale 10.000 kr. udelukkende for designet af deres hjemmeside.

Skriv her i tråden eller send mig en PM. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Med venlig hilsen
René Gundersen

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:55

Hej Rene

Vil lige indskyde en webdesigner jeg kan anbefale. www.fioniaweb.dk (Brian) Han har netop afsluttet en opgave for mig, som jeg er meget tilfreds med.

Jeg mangler dog at få mine tekster m.m. sat ind, så jeg vil ikke lige linke den her.

Håber du finder den du skal bruge.

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:50

Hej René, 

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for en designer. :)
Send mig en mail, hvis du vil have et link til mit CV mm.

Med venlig hilsen
Christina Bruun 

Web: http://cltb.dk
Mail: me@cltb.dk
Tlf.: 60 29 52 23

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 06:37

Hej René!

Jeg syntes at den opgave som du fortæller om, lyder utrolig spændende - Det kunne sagtens være noget for mig !
Hvis du lige vil smide en PB til mig, så kan Jeg vise dig nogle eksempler på hvad Jeg har lavet.

Med venlig hilsen
Ken Lynggaard

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 20:56

Hej René,

Jeg arbejder som freelance webdesigner og du er velkommen til, at kigge forbi min hjemmeside på www.tinocordes.dk

Hvis du er interesseret i at få nogle priser så skriv til mail@tinocordes.dk

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:18

Hej René

Vi kunne godt bruge et samarbejde med en som dig, vi elsker opgaver du beskriver. Du kan kigge forbi vores hjemmeside, men den er stadig ikke fuld funktionel endnu, da vi lige har lavet nyt design og tekstforfatteri.

Men du skal være velkommen til at kontakte mig, så kan vi få en nærmere snak. Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 20:04

Tak for alle jeres svar! Jeg har fået mange henvendelser og er i gang med at sortere i dem, og arbejde videre med nogle af dem.

Det er tydeligt at der er mange rigtig dygtige grafikere herinde.

Men jeg kunne nu godt tænke mig at høre fra nogle som har erfaring med design af infographics, og allerhelst interaktive infographics. Hvis der er nogle som læser dette der har erfaring med dette og informationsdesign, så skriv gerne til mig og giv nogle eksempler på noget som du har lavet.

Venlig hilsen
René Gundersen 

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:41
Hej Rene Det lyder som om du er igang med flere spændende projekter. Håber du får succes med det. Som selvstændig er det vigtigt at få aftaler på plads med kunderne fra start, så hvis har brug for udarbejdelse eller gennemgang af kontrakter mv er du meren end velkommen til at sende mig en mail jam@integralaw.dk Hilsen Javed A.
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:42

Hej Min ven.

Jeg vil gerne anbefale Laura herinde fra :)

Ellers læg den på freelance.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 23:24

René Gundersen:

Men jeg kunne nu godt tænke mig at høre fra nogle som har erfaring med design af infographics, og allerhelst interaktive infographics. Hvis der er nogle som læser dette der har erfaring med dette og informationsdesign, så skriv gerne til mig og giv nogle eksempler på noget som du har lavet.

Hvis du finder nogle gode webdesignere til infographics, må du gerne smide mig en PM engang! Sådan en kompetent grafiker kunne jeg nemlig også selv bruge til tider! Wink

Hvis det ellers er webdesign i Web 2.0 Stilen og ellers mere "almindelige" webdesigns, skal du være velkommen til at kigge på innovi.dk -> Web og se referencer. Vi tilbyder ud over webportaler, også webdesigns. Der er dog ikke lagt nogle rene eksempler op af webdesigns vi har lavet endnu.

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)