Hej amino'er! Jeg er i gang med at starte op som selvstændig softwareudvikler, og er i gang med at snuse rundt efter nogle opgaver. Og det er lykkes mig at skaffe en håndfuld projekter som jeg skal give tilbud på. Jeg er dygtig til det tekniske, men det grafiske arbejde vil jeg lade andre om. Derfor leder jeg efter en DYGTIG web designer som kan sit kram. Mine krav og forventninger er:
Hvad kan jeg tilbyde? Forhåbentlig en masse varierede opgaver. Min virksomheds fokus er at lave applikationer, både til web og til desktop, men i starten vil mange af opgaverne være almindelig hjemmesideudvikling. Jeg har på nuværende tidspunkt 3 hjemmesideprojekter og et større web applikationsprojekt som udelukkende venter på en web designer. Og hvis du viser at du er den rigtige til opgaverne, kommer der flere. Både af almindelig web design, men også meget gerne design af web applikationer, og interaktionsdesign. Hvad vil du have? Jeg skal bruge eksempler på hjemmesidedesigns du har lavet, og meget gerne også hvis du har designet interaktion med brugeren. Her tænker jeg på formularer og indtastninger. Jeg skal også vide hvilket prisleje du ligger i. Giv mig nogle regneeksempler på hvad et design vil koste og gerne en timepris. Det som er vigtigst for mig er at du er dygtig til dit arbejde og prisen naturligvis. Men det er ikke så meget timeprisen jeg kigger på, som det er den endelige pris. Prisen skal også kunne afstemmes efter opgaven. Det er klart at tømrervirksomheden ikke vil betale 10.000 kr. udelukkende for designet af deres hjemmeside. Skriv her i tråden eller send mig en PM. Jeg glæder mig til at høre fra dig! Med venlig hilsen |
Hej Rene
Vil lige indskyde en webdesigner jeg kan anbefale. www.fioniaweb.dk (Brian) Han har netop afsluttet en opgave for mig, som jeg er meget tilfreds med.
Jeg mangler dog at få mine tekster m.m. sat ind, så jeg vil ikke lige linke den her.
Håber du finder den du skal bruge.
Mvh Kim