At siden er engelsk kan være en mulig grund til afvisning. En anden kan være, at det er alle linkkataloger der optager gambling-sites. En tredje: at du anvender den samme tekst til at beskrive din hjemmeside i hver ansøgning (hvis du vel og mærke gør det).
Men som der har været så meget røre om - bl.a. her på amino - er linkkataloger ikke længere besværet værd, idet google ikke tillægger dem den samme værdi som tidligere.
Nu driver jeg selv gratis-link.dk, linkjunglen.dk, samt linkbuzz.dk, og jeg mindes at du har forespurgt optagelse, men afviste dine links pga. af dit emne som er gambling, hvilket jeg prøver at holde ude af link katalogerne.
Grunden til at jeg har valgt at holde sider som gambling ude, er at de reklamer partnere jeg anvender, såsom adsense, ikke vil reklameres på gambling relateret indhold.
Håber det var svar nok, og hav en fantastisk weekend! :-)
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Nu driver jeg selv gratis-link.dk, linkjunglen.dk, samt linkbuzz.dk, og jeg mindes at du har forespurgt optagelse, men afviste dine links pga. af dit emne som er gambling, hvilket jeg prøver at holde ude af link katalogerne.
Grunden til at jeg har valgt at holde sider som gambling ude, er at de reklamer partnere jeg anvender, såsom adsense, ikke vil reklameres på gambling relateret indhold.