Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At købe Facebook-fans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har prøvet at købe fans på Facebook.

Fra eksempelvis usocial.net eller lignende? Og er der nogen der 'sælger' danske fans?

Hvad synes I om at købe fans til sin Facebook-side?

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:23

Hej Mads,

For mig at se så sidestiller jeg det med at købe 1.000.000 klik fra en indonesisk bot. Hvad gør det godt? Ingenting.

På Facebook ser det måske 'sejt' ud, at have mange fans, men jeg synes ikke det er særlig fedt.

En anden måde at købe fans på, er jo ved at lave en annonce for ens fan-side, og så håbe at folk klikker og bliver fan.

Ellers så er det bare at sende det ud i ens netværk, og opfordre dem til at gøre det samme :)

- Casper.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:36

Det primære for dig er vel at have fans som har en reel interesse i dine produkter.

500 fans med interesse, og som handler hos dig, er jo langt bedre end 10.000 som blot er der fordi du købte dem.

Så en god info på din side, rabatter, nyheder  mv. så skal dine fans nok komme.

Når det er sagt kan du jo godt give nogle gaver væk en gang imellem, og foreslå at de anbefaler til andre - men lad være med at gøre det til et krav, eller på anden måde lokke fans til igennem uigennemskuelige konkurrencer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 19:41

Jesper Laugesen:

Det primære for dig er vel at have fans som har en reel interesse i dine produkter.

500 fans med interesse, og som handler hos dig, er jo langt bedre end 10.000 som blot er der fordi du købte dem.

Jeg er enig - nu sælger jeg godt nok ikke noget - andet end skriverier og TV-udsendelser om min interesse og hobby. Og skriverierne kan ses gratis på nettet, og TV-udsendelserne kan ses på dk4.

Kan man ikke købe 'rigtige' fans. Altså at nogen firmaer bare har gode kontakter, og de nemmere end mig, kan finde rigtige fans til min side. Jeg har jo også Facebook til at annoncere for mig, og de målretter vel også mine annoncer, til nogen der kunne være interesserede i mit produkt. Ligeså kunne sådan et firma vel gøre?

Jeg argumenterer ikke for at købe fans, men vil da godt høre nogle meninger.

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 22:34

Jeg har ikke indsigt i uSocials egentlige model, men hvis den er magen til min, så er der mest af alt tale om et kommunikationstrick.

Modellen er som følger:

1)
Jeg kan designe en facebookside så den har høj sandsynlighed for at blive fyldt hurtigt på viral effekt.

2)
Jeg kan også sende trafik mod dens velkomstfane i meget store mængder. Trafik mod en velkomstfane der frister vil resultere i boost af fanskaren.

"Er du mellem 18 og 21 og klar til at vælge uddannelse?
Tryk synes godt om for at se mere!"

3)
Jeg stopper med at sende trafik mod facebooksidens velkomstfane når jeg har levet op til kundens ønske om f.eks. 500, 1000 eller sågar 10.000 fans.

Hvad er det så jeg sælger?
- jeg siger til kunden, at jeg sælger fans.

I virkeligheden sælger jeg trafik, men det andet er langt nemmere at forstå for kunden - og dermed indgå aftale om.

Bjarne Bogstavelig er bestilt med 1.000 fans.
Det tog mig 1½ uge.

Der er ingen bots og falske profiler i spil hos mig. Det er nemlig langt nemmere at skaffe 1.000 mennesker, end at oprette 1000 profiler.

Kontakt mig for tilbud:
Facebook ekspertise
Thomas Bigum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)