Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: anbefaling af gode bøger om affiliate

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at komme godt i gang med affiliate marketing og tænkte om nogle af jer kender nogle gode bøger om emnet.

Hvis der er 1-2 bøger, som man i branchen ville sige var "biblerne", så vil jeg blive vældig glad for at høre, hvilke det kunne dreje sig om, så jeg kan komme i gang med at læse :)

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:39

Jeg hænger lige med på den her. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:54

klp29:

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at komme godt i gang med affiliate marketing og tænkte om nogle af jer kender nogle gode bøger om emnet.

Hvis der er 1-2 bøger, som man i branchen ville sige var "biblerne", så vil jeg blive vældig glad for at høre, hvilke det kunne dreje sig om, så jeg kan komme i gang med at læse :)

Hej

Hvis du søger viden om at være affiliate partner, så kan jeg anbefale dig at læse min blog her på Amino. Du finder den her:
http://www.amino.dk/blogs/affiliateguide/default.aspx

Det er ganske vist ikke en 'bibel', men jeg håber du kan bruge den :-)

Mvh. Ken

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:03

Det er en fantastisk god blog! kan varmt anbefales! Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:22

Findes jo ingen bibler. De fleste som kan noget inden for affiliate er jo selvlærte. 

Selvfølgelig kan du finde bøger som omhandler forskellige grene indenfor affiliate, men samme information kan du jo få gratis på nettet. Problemet ved at beskrive forskellige affiliate metoder, er at metoderne ofte bliver hurtigt forældet. 

Desuden så er der jo så enormt mange former for affiliate, så hvad kunne du tænke dig at fokuserer på? Vil du betale for trafik, vil du lave hjemmesider, eller måske en kombination? 

Hvis jeg var dig, så ville jeg bare springe ud i det og brænde nallerne, og så lære af det. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)