Jeg kunne godt tænke mig at komme godt i gang med affiliate marketing og tænkte om nogle af jer kender nogle gode bøger om emnet.
Hvis der er 1-2 bøger, som man i branchen ville sige var "biblerne", så vil jeg blive vældig glad for at høre, hvilke det kunne dreje sig om, så jeg kan komme i gang med at læse :)
Jeg kunne godt tænke mig at komme godt i gang med affiliate marketing og tænkte om nogle af jer kender nogle gode bøger om emnet.
Hvis der er 1-2 bøger, som man i branchen ville sige var "biblerne", så vil jeg blive vældig glad for at høre, hvilke det kunne dreje sig om, så jeg kan komme i gang med at læse :)
Findes jo ingen bibler. De fleste som kan noget inden for affiliate er jo selvlærte.
Selvfølgelig kan du finde bøger som omhandler forskellige grene indenfor affiliate, men samme information kan du jo få gratis på nettet. Problemet ved at beskrive forskellige affiliate metoder, er at metoderne ofte bliver hurtigt forældet.
Desuden så er der jo så enormt mange former for affiliate, så hvad kunne du tænke dig at fokuserer på? Vil du betale for trafik, vil du lave hjemmesider, eller måske en kombination?
Hvis jeg var dig, så ville jeg bare springe ud i det og brænde nallerne, og så lære af det.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.