Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et godt råd!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen.

Jeg kan se du føler dig angrebet af mit indlæg,  - og det var egentligt ikke min intention.. Men jeg kan måske godt forstå det, når jeg selv læser det efterfølgende.. MIt indlæg var en generel betragtning...

Det var bare da jeg læste, at Henrik selv følte der blev stillet spørgsmålstegn ved hans service, at bægeret flød over.. For jeg har intet kendskab til din viden om dette og hint, så det kan jeg ikke stille spørgsmålstegn ved!

Jeg kunne bare forstå, at i havde et vist kendskab til hinanden i forvejen.. Beklager endnu engang hvis mit indlæg kunne misforståes..

vh/ Ulrik

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:03

Hej Ulrik

Ok, fair nok du forsvarer Henrik, for det er en fed service han stiller tilrådighed.

Endnu engang må jeg minde mig selv om at læse min post 2 gange, inden jeg trykker ok :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:03

Boysen:
Min kommende JOOMLA installation har intet med e-handel at gøre, men er en stor side med artikler, lyd og video. Baggrunden for mit spørgsmål, skyldes at jeg med wordpress er støt ind i en del problemer med billeduopload, filadgang og PHP problemer. 

Måske du skulle kigge på andet end Joomla? jeg ved at Umbraco kan klare det du nævner der. Selv er jeg ved at lave et størrer site i Umbraco og det er minimum af programmering jeg laver til det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale at drage nytte af Henriks kompetencer, ubetinget noget af den bedste service mht. Webhosting i DK kontra priser.

Thats it - I said it... 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:01

Boysen:

Nej nej nej Henrik, det var bestemt ikke for at lokke dig på glatis, det kunne jeg aldrig finde på! seriøst!

JOOMLA....that´s it

Som jeg også skrev til dig i PM, så burde jeg have sat en smiley, for det eneste jeg ville, var lige at gøre dig opmærksom, at det hørte til i en PM, bagefter kan jeg sagtens se at jeg kunne have udtrykt mig bedre :-) Jeg har igennem snart mange år læst og lært af de mange indlæg, du har lavet herinde, så jeg glad for at kunne give lidt igen til dig

@Ulrik, Tak for dit forsvar af mg.. Det er super cool af dig, det er lækkert at se der er lidt entuasime herinde stadigvæk!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Jeg kan anbefale at drage nytte af Henriks kompetencer, ubetinget noget af den bedste service mht. Webhosting i DK kontra priser.

Thats it - I said it... 

Super tak skal det lyde herfra for dine ord :-) Det er sådanne noget der motiverer mig til at forsøge at gøre det endnu bedre!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 14:26

Syntes faktisk også det er et kanon initiativ, og som jeg har lært Henrik at kende igennem forummet her, så mener han det absolut seriøst og kun for at hjælpe.

Så god vind, og håber du ikke kun får amino karma, men også "real" karma points for at hjælpe andre. Smile

Mvh
Markus

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:18

Tak Markus!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)