Jeg ser ofte amino'er spørge efter gode råd til hvilket Webhotel, de skal vælge, så går der få minutter, så har min. 25 webhotel udbydere bekendgjort at de er billigst og deres løsning er præsist det der bliver efterspurgt. Hvis jeg ikke selv var i branchen, så ville jeg ærlig talt blive forvirret. Derfor lancerer jeg en lille miniservice, som du kan bruge hvis du brænder inde med spørgsmål som Er cloud hosting noget for mig? Kan jeg bruge wordpress til dette og hint? Hvilke discount webhoteller kan jeg bruge? osv osv Så kan du skrive til mig i en PM! Servicen er 100% gratis , uden skumle bagtanker og 110% uden forpligtelse, jeg er ikke bange for at anbefale en af mine konkurrenter, hvis jeg ved de kan levere varen |
Hej Henrik
Du får lige et "bump" af mig for den gode service du tilbyder.
Nu tænker jeg - hvad med at få spredt din service via. et website hvor du simpelthen sammenligner diverse webhoteller?
Her er min idé til alle med aminoer der venter på en god idé:
1. Nybegynder-sammenligneren: Kan det sættes op med wordpress/joomla med en "oneclickinstaller" osv. alle "nybegynder-spørgsmålene".
2. Novice-sammenligneren: Her går vi lidt mere i dybden med fx. "cloudhosting" om det er noget for ham/hende.
3. Ekspert-sammenligneren: Alle de tekniske specifikationer sammenlignes her. Altså alt det som eksperten ønsker at vide.
Det var blot en idé jeg fik da jeg så dit indlæg! Det findes måske allerede og jeg burde måske lige have søgt google tør. Men ovenstående er min idé til jer!
Tak for din service Henrik!
Det håber jeg folk vil tage imod! Det kan være en jungle hvis man er på udkig efter det billigste og det bedste!