Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spørgsmaal om 'sider' i mit WP theme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften

Paa  http://www.parisbonjour.dk/ har jeg et lille problem som i maaske kan hjælpe med en løsning paa.

Det drejer sig om http://wpcorner.com/category/minimalist/ dette design 'clean blog' som er lavet til kun at have 3 sider: home, about us og contact oppe i toppen. Hvis jeg tilføjer en side mere eller laver sidens navn for langt, kommer det til at se saadan ud:

Jeg vil gerne have flere sider og det kan ogsaa laves men saa skal man lave noget om i css, som de skriver til mig: It is possible to do some hard coding of the top toolbar to accommodate more pages, but you'd need to change the css stylesheets to take advantage of this.

Men det er for tekninsk til mig. Jeg har saa prøvet mig frem med at lave en side hvor jeg laver undersider til som her:

Men jeg synes ikke helt det holder i længden.

Men er det muligt at lave det saadan at jeg kan tilføje rigtige sider, og ikke disse undersider, saa disse sider kun dukker op i denne "pages widget" i højre side og ikke automatisk ogsaa kommer frem oppe i toppen hvor der ikke er plads til dem? Hvis i kan følge mig ;)

Det var lige mit spørgsmaal denne gang.

Naa ja et mere. Da Jeg har skrevet de her to indlæg, skrev jeg dem med afsnit men som i kan se er disse afsnit ikke kommet med?

Hvad kan jeg gøre her?

Og hvis i ellers har noget kommentare til siden skal i da ikke holde jer tilbage :-)

Tak for nu

mvh

anders

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 02:34

Hej Anders,

der findes en tusindvis af templates hvorfor finder du ikke bare end anden template?

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 12:03
Hej Morten Ja det er da rigtigt men kan li den her :) men har da også set på en eller to andre fra samme firma men synes bare at den her er som jeg vil ha det, bortset fra det med siderne. Anders
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 13:25

Hej Anders,

hvis du finder en CSS mand, kan det sikker fixes

held og lykke med projektet

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)