Hej Amino'er! Jeg har gennem de sidste 6-7 år haft x-antal kunder som jeg nu gerne vil have fat i igen. Produktet jeg har solgt dem er et produkt som jeg nu tilbyder et årligt eftersyn af, altså et serviceeftersyn hos kunden selv. Min Tanke er, at få nedfattet et brev 'Kære kunde. Da du som kunde osv sov' hvori jeg, udover at tilbyde eftersynet, også vil fortælle om de nye produkter jeg sidenhen har fået i mit sortiment. Er der nogen der har et par gode fif's eller keywords til hvordan et sådant skrives kort og godt? Jeg er ikke ude efter et bureau eller en journalist. Så havde jeg jo blot kontaktet de relevante :) På forhånd mange tak, og rigtig god jul!
|
Hej
Du skriver:
Jeg har gennem de sidste 6-7 år haft x-antal kunder som jeg nu gerne vil have fat i igen. Produktet jeg har solgt dem er et produkt som jeg nu tilbyder et årligt eftersyn af, altså et serviceeftersyn hos kunden selv.
Min Tanke er, at få nedfattet et brev 'Kære kunde. Da du som kunde osv sov' hvori jeg, udover at tilbyde eftersynet, også vil fortælle om de nye produkter jeg sidenhen har fået i mit sortiment.
Er der nogen der har et par gode fif's eller keywords til hvordan et sådant skrives kort og godt?
Jeg er ikke ude efter et bureau eller en journalist. Så havde jeg jo blot kontaktet de relevante :)
På forhånd mange tak, og rigtig god jul!
For det første vil jeg gerne udtrykke stor undren over din kommentar i forhold til bureauer eller journalister. Der er ingen grund til negativitet hvis du gerne vil have hjælp med opgaven, og få succes med din første kontakt med dine gamle kunder igen.
For at sige det ligeud bør dit FOKUS være på at levere dem en ordentlig information om det eftersyn du nu tilbyder - og det med at du nu har mange flere produkter skal kun være en bisætning.
Derudover er det vigtigt at huske at spørge til hvor glade kunderne har været. Der kunne jo være en grund til du ikke har hørt fra kunderne, og det kunne jo bl.a. være fordi de nu har købt noget helt andet.
For at sige det ligeud må du forvente at mange slet ikke kan huske dig, så der er kun ét skud i bøssen når du skriver brevet. Giv værdi og fokusér på hvad DU kan tilbyde dem, og hvilken GAVN de har af at læse teksten færdig.
--
Med venlig hilsen
Henrik Blunck