Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har et fedt koncept i tankerne.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har et fedt koncept i tankerne.

Det går simpelthen ud på, at man skal arbejde i grupper online. Man tilmelder sig et site, hvor man så beskriver sine kompetencer. Man bliver herefter sat sammen med nogle som søger en med de kompetencer. Og så udvikler man f. eks et website sammen.

Konceptet skal tænkes HELT igennem først.

Men, hvad synes I om idéen? Nogen der måske vil hjælpe mig med den? :)+

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:06

1. Dit link i signaturen virker ikke.

2. Idéen lyder egentlig meget god, men det kræver da en del gennemtænkning at få det ført det ud i livet - men det lyder da absolut ikke som nogen dårlig idé!

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:17
Ideen er sådan helt basalt god, men der rejser sig mange spørgsmål i hovedet. Hvordan skal det styres og hvordan skal der afregnes? Her stiller der sig igen nogle spørgsmål på tværs, især hvis grupperne sammensættes på tværs af landegrænser, som jeg mener er et af succes kriterierne.
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 09:29

Udemærket tanke.

Men det bliver krævende og jeg er bange for mere krævende end at mødes irl.

Derudover vil der altid ske en del misforståelser der igennem, som ikke ville ske hvis man fysisk arbejdede sammen.

Men det kræver et enormt fodarbejde. Hvad nu hvis og hvad nu???? og alt det der!
Giv et eksempel på hvordan sådan noget kunne være.

Jeg er meget nysgerig efter at høre om din ide og ville rigtig gerne at du opstillede et eksempel. - Kan læse at du brænder jo for ideen.

God vind!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)