Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af brugervenlighed og kommentarer til design søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener at at det ikke kræver noget særligt at købe en standardshop og begynde at sælge varer. Det kan alle gøre (og det gør de også). Som forbruger er det jo derfor umuligt at vide, hvem der er seriøse, og hvem der bare gør et halvhjertet forsøg. Ved at få lavet en lækkert brugervenligt design, viser man mere seriøsitet, og at man ikke gør det for sjov.

Det svare jo lidt til forskellen på at sælge tøj fra en mørk og kold garage, frem for en varm og hyggelig butik. Jeg ved godt hvad jeg ville vælge at handle i.

Jeg er sikker på at Signe kun mener det bedste med at starte en webshop, men det skal kunderne jo også helst vide.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:50

Hej Signe

Du kan stoppe indekseringen af demo-shoppen hos Golden Planet ved at redigere filen "robots_custom.txt". Indsæt teksten:

User-agent: *
Disallow: /

Hvis du vil have hjælp hertil, så sender du blot en mail, så klarer vi det U/B.

Hvis du løbende vil have tips til anvendelse og tilpasning af OpenBizBox shoppen, skal du være velkommen til at tilmelde dig nyhedsbrevet på divergens.dk

Held og lykke med shoppen!

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

Logo siger ikke hvad i sælger

Ingen overskrifter på lange tekst sider de er nærmeste ulæselige og linje skrift jeg blandere derved nogle af ordene samme.

Røde tekstforsiden den er endnu svære at læse vælg en anden tekstfarve, evt. samme som resten af siden.

Jeg Kan ikke se hvordan man kommer videre med køb vis man ikke har handlet hos jer før, jeg klikket på bestil knappen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:21

Hej Signe.

Super godt at du er i gang. De fleste når ikke at tage det første skridt :)

Jeg vil bare lige nævne at de ville være en rigtig god idé at gøre teksten på forsiden mere personlig så folk føler at de træder ind i en fysisk butik hvor du står personligt og tager imod dem med et kæmpe smil på læben.

Og i stedet for at starte med at fokusere på dit firma eller produkt så fang kundernes opmærksomhed med en overskrift der fortæller dem den største fordel ved at købe legetøj hos dig...

... jeg er sikker på at der er andre fordele end bare at 'tumlingerne' ikke får deres fingre i klemme :)

Skriv fx også "Hvis du leder efter X så klik 'der', hvis du har brug for Y så klik derovre i stedet" osv., for så ved kunden hvor de skal finde det de leder efter og du mister dem ikke fordi de ikke finder det på forsiden.

Mht. produktbeskrivelserne så ville jeg selv synes at det ville være fedt at kunne læse lidt om hvordan børn leger med legetøjet. Fx en kort historie om 'Lille Christian' der legede at han fixede fars kontorstol for ham.

"Værktøjsbænk i træ med 28 dele

Mål: 40x29x56 cm

Anbefales fra 3 år"

Sådan en her produktbeskrivelse gør ikke noget for at få folk til at købe produktet nemlig.

Godt arbejde ellers og held og lykke med det :)

Mvh

Janus Guttmann-Fich

Tekstforfatter / Copywriter

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:02

Janus Guttmann-Fich:

Super godt at du er i gang. De fleste når ikke at tage det første skridt :)

Det er ikke for at lyde sur og tvær, men det har jeg en anden holdning til, og det er udelukkende for at give konstruktiv kritik.

For det er jo lige præcis det de fleste gør, altså tager det første skridt. Enhver med respekt for sig selv har jo en webshop i dag, hvor de sælger alt mellem himmel og jord. Det er jo blevet så nemt at starte en webshop op, at gud og hver mand gør det, ung som gammel. Og det er jo netop pointen med de tidligere indlæg. Det er selvfølgelig godt begyndt, men der skal bare mere til for at stå distancen.

Med sådan en overflod af folk der starter webshops op, bliver man nødt til at vise at man ikke er en af de mange der gør et halvhjertet forsøg, og aldrig kommer videre. Der skal arbejdes for at vise folk, at man virkelig har gjort alt for at komme så langt. Man skal skille sig ud fra mængden, og det er ikke noget man bare lige gør. Det er derfor, at det netop er her man skiller fårene fra bukkene.

At fortælle at det er helt fint bare at køre med en standard webshop, lige ud af pakken, synes jeg derfor er at give falsk tryghed, også selvom at det ikke var intentionen.

Jeg håber du forstår hvad jeg mener Signe. Det er ikke for at rakke ned, men for at fortælle at overlæggeren skal ligges lidt højere for at få større chance for succes.

Er jeg i øvrigt den eneste der mener det?

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:12

Kent Medom:

At fortælle at det er helt fint bare at køre med en standard webshop, lige ud af pakken, synes jeg derfor er at give falsk tryghed, også selvom at det ikke var intentionen.

Mit skulderklap refererede til at Signe bare generelt er i gang med sit firma og ikke noget specifikt om webshoppen. Desuden kommer der ikke noget godt ud af at stræbe efter perfektion. Det vigtigste er at komme i gang og så bare sørge for hele tiden at forbedre sig (og i det her tilfælde sin webshop). Test test test... og split test... det er vejen frem.

Mvh Janus Guttmann-Fich.

Sådan får du lokale kunder nemt og hurtigt med Facebook: www.Lokal-Reklame.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:24

Kent Medom:

... men for at fortælle at overlæggeren skal ligges lidt højere for at få større chance for succes.

Er jeg i øvrigt den eneste der mener det?

Nej, det mener jeg også. Det at starte web-shop bør være det samme tidsmæssigt, som at starte en fysisk forretning.

No offence, drenge og piger.. Men for hver gang jeg ser 19 dårlige forsøg herinde, så ser jeg 1 halvgodt forsøg. De virkeligt gode forsøg er der sgu langt imellem, når jeg læser indlæggene herinde.

Jeg tror, at enten lever man rigtig fedt af det eller også overlever man ikke. Hvis det er hobby og du slapper af, så fint... Hvis du tror, at du skal tjene penge på det, så kræver det en helt anden indsats.

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:42

Hej Alle 

tak for de konstruktive ting i har bemærket, jeg vil tage dem til mig og se hvad jeg kan gøre ved dem. 

Hilsner

Signe

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)