Måske lyder jeg som en gammel sur mand, men det er jeg ikke - se det som kritik.
Jeg synes ikke at designet tiltaler mig særlig meget. Følgende er ting til overvejelse:
- Farvene i designet stemmer slet ikke overens med logoets.
- Generelt meget lukket/tungt design.
- Ikke noget på forsiden som "fanger" den besøgende.
Lige korte kommentarer fra mig. Brug dem eller lad vær :)
Jeg er enig med Sung.
Der er et problem med dit design. Jeg er helt sikkert ikke din målgruppe, men tvivler på at dette design tiltrækker nogle. Jeg vil meget gerne komme med nogle gode gratis råd til hvordan du kan gøre det bedre. Men send mig venligst en mail, så kigger vi på det :-)
Mvh. Nikolaj
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg er faktisk lidt splittet, for på den ene side er jeg enig med Sung. Designet virker lidt tungt og omklamrende, tror måske det er alle de grønne nuancer. Til gengæld tiltaler dine produkter mig, og den måde de bliver vist. Jeg er sikker på jeg er blandt dine kunder i den nærmeste fremtid:)
Logoet, er ikke skarpt nok.. Det er nok lavet i photoshop eller sådan noget, og så har man forringet kvaliteten, for at gøre siden hurtigere til at loade - men det klæder ikke, da det ser dårligt ud.
I og for sig synes jeg faktisk siden ser ok ud, men heller ikke mere end det. Logoet (banneret i toppen), skal forbedres en del - lige nu ser det kedeligt ud, og af den grund tror jeg du kan miste kunder. Der skal ske noget mere!
Farven på linkene (mørkegrøn), vil jeg anbefale dig at få lavet om, så det er lidt tydeligere, og det vil helt sikkert også gøre at siden spiller bedre end nu.
På forsiden ville jeg smide den røde farve væk, og finde på noget andet! Jeg ville måske lave "nyeste produkter" eller "mest solgte produkter" - noget i den stil - noget som gør at der kommer mere liv og gang i siden.
Jeg ville måske lave titlen om på forsiden.. Du kan finde de søgeord du gerne vil ranke for, og smide dem ind i titlen, da jeg finder dette enormt vigtigt
Jeg vil lige gentage min mening om logoet - det er meget grimt - der skal ske noget mere, og så måske (selvom det er ting til tumlingen) gøre det lidt mere seriøst.
Hvis jeg må være lidt grov, så turde jeg ikke købe noget på sådan en side. Det ligner en standard webshop, som alle kan købe for små penge, vælge temafarver og ellers indsætte et logo.
Du har simpelthen brug for at skille dig ud i mængden, og give noget troværdighed. Folk skal føle sig trygge, og fornemme at du vil gøre alt for at hjælpe dem. Som andre også har sagt, så få fat i en designer, der kan lave noget unikt og flot til en fair pris. Det er både vigtigt at webshoppen ser knaldgodt ud, og er brugervenlig på samme tid. Der findes rigtig mange herinde på Amino der er skrappe til dette.
Jeg håber du ser det som konstruktiv kritik. Held og lykke med shoppen :o)
Hvis jeg må være lidt grov, så turde jeg ikke købe noget på sådan en side. Det ligner en standard webshop, som alle kan købe for små penge, vælge temafarver og ellers indsætte et logo.
Så du turde ikke købe noget fra siden, fordi at det ligner en standard webshop, som kan erhverves for små penge? (Til info, kan det siges at det er der ekstremt mange der gør - langt de fleste der starter en webshop, køber en allerede færdigudviklet shop, og får smidt et andet design på)
Lur mig om ikke jeg synes det virker som en lidt sjov holdning :-)
Det kan selvfølgelig være at jeg har misforstået noget?