Jeg er ny her, og første indlæg. Men har en kanon idé, og har brug for en der kan hjælpe med et website. Idéen er reelt set meget simpel, så derved skal hjemmesiden også være det.
Havde ikke forstillet mig nogen gad lave den gratis, tværtimod. Men ville hører hvor meget der skulle til. Mit budget til denne idé er meget lav lige nu, da den pludselig kom til mig - men det kommer vel snart.
Men har brug for en simpel side med 10-20 menu punkter, hvor der er plads i midten til artikler, indhold m.m.
Samt noget plads til affliates.
Og så tænkte jeg hva det ville koste at få smidt et system ind så du bare logger ind og kan ændre nogle ting derinde osv. ?
Har gode erfaringer med Wix.com. Det er utrolig let at arbejde med og koster ikke en formue. Med ganske enkle midler og på kort tid kan man få etableret en velfungerende hjemmeside. Tag evt. et kig på min side. Den er på ingen måde i mål endnu, men i betragtning af den begrænsede tid der er brugt på hjemmesiden (som selvstændig har man jo mange andre ting at bruge tiden på) er jeg ganske godt tilfreds.
For at samle flere referencer, sælger jeg lige for tiden hjemmesider til rekordlave priser.
Jeg kan tilbyde dig en sådan løsning, med CMS funktionalitet (altså du kan redigere indholdet selv) og også med video funktion, brugerhåndtering og selvfølgelig et unikt webdesign. Hvis der er andre småting du har brug for, så tilpasser vi også det så du er helt tilfreds.
Du kan få det til 2.500 kroner ekskl. moms, hvis du samtidig køber en komplet webhosting løsning med, som du kan få fra 16 kroner om måneden, inkl. domæne! :-)
Og som sagt er den eneste hage ved det, at jeg vil have lov til at bruge dig som reference!
Hvis du er interesseret eller vil vide lidt mere, så skriv en e-mail til mig.