Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forbindelse til Tivoli

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12870
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicklas Nguyen:
Jeg tror det er Stine Lolk du skal have fat i:

Undskyld men tror du virkeligt ikke en vice direktør har andet at lave end at kigge på lamper og trær.  Det er jo noget Tivolis arkitekter tager sig af.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 08:56

Ravn:

Nicklas Nguyen:

Undskyld men tror du virkeligt ikke en vice direktør har andet at lave end at kigge på lamper og trær.  Det er jo noget Tivolis arkitekter tager sig af.

Såså ro på :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 09:29

Vil starte med at sige til trådstarter at jeg desværre ikke kender ham/hende men held og lykke med det.

Ravn:

Nicklas Nguyen:

Hej Alle

Er der nogen er jer der kan hjælpe mig, jeg vil meget gerne i kontakt med den eller dem der er ansvarlig for planlægningen af Tivoli's have og indretning.

Er der nogen af jer der har en kontakt eller kender en der kan hjælpe mig med en kontakt. Grunden til jeg spørger er at mine kobberspringvand - rindende træer,eller lamper ville passe fortrinligt ind i den smukke gamle have. Det er blevet sagt til mig så mange gange, at det er et oplagt sted for dem at blive set og sat op, så nu skal det være.

Jeg takker jer mange gange på forhånd for din hjælp

Så Ravn hvis du formåede at læse det FØRSTE indlæg kunne du se at hun IKKE spørg efter vice direktøren men efter den eller dem der har ansvaret for planlægning af haven og dens indretning

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:04

Casper Jensen:

Så Ravn hvis du formåede at læse det FØRSTE indlæg kunne du se at hun IKKE spørg efter vice direktøren men efter den eller dem der har ansvaret for planlægning af haven og dens indretning

Undskyld men hvorfor kommentere du på mit indlæg når du ikke en gang læser hvad det er jeg skriver.

Jeg er da udemærket klar over at der ikke bliver spurgt til vice-direktøren. Jeg gør såment bare opmærksom på at det er lidt tåbeligt at henvise til en HR vice-direktør !!!!

Ravn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Denne tråd er jo et "flot" eksempel på, hvorfor Amino har svært ved at tiltrække flere erhvervsfolk. Det er da fuldstændig kørt af sporet her. Ravn, som  - med vanlig stil - ikke formår at komme med noget konstruktivt -  og et par unge knægte, som fuldstændig tager pis på et fornuftigt spørgsmål.

Til Trådstarter: Det var et skud værd, men der er vist ingen herinde, som gider kommentere på tråden, som den har udviklet sig. Prøv igen og held og lykke.

Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:13

Indkøberen/Fokus:
Ravn, som  - med vanlig stil - ikke formår at komme med noget konstruktivt

Hvad billeder du dig egentlig ind men din flabede kommentar. Skulle du ikke vide det har jeg gennemtiden hjulpet rigtigt mange her på Amino, men  modsatning til dig og andre siger jeg når jeg mener niveauet på spørgmålene er for lavt / useriøst.

Det er sgu da ikke seriøst at hanvise til Tivolis vice direktør når man vil sælge nogle lamper/ trær !!

Mvh

Ravn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:39

Hej Ravn

Ja, det var vist nok lidt flabet - og muligvis for flabet. Jeg synes dog, at du undertiden har et sprog, som ikke enger sig til et hjælpeforum. Men der er vi vel bare forskellige.

Jeg gider ikke skændes med dig, så fortsat god weekend.

Michael

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 13:53

Ravn:

Casper Jensen:

Undskyld men hvorfor kommentere du på mit indlæg når du ikke en gang læser hvad det er jeg skriver.

Jeg er da udemærket klar over at der ikke bliver spurgt til vice-direktøren. Jeg gør såment bare opmærksom på at det er lidt tåbeligt at henvise til en HR vice-direktør !!!!

Ravn

Jeg læste dit indlæg men det virkede som om at du henvendte dig til trådstarter, kan nu læse at nok talte til den der gav nummeret til vicedirektøren, min fejl

Dressur rytter søger sponsor 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)