Hej. Jeg kunne også godt tænke mig at høre mere om jeres koncept. Bedste hilsner Martin Bøgesen |
Jeg vil da også gerne høre mere om konceptet.... send et par ord til mig.
Jørgen
Hej. Jeg kunne også godt tænke mig at høre mere om jeres koncept. Bedste hilsner Martin Bøgesen |
Jeg vil da også gerne høre mere om konceptet.... send et par ord til mig. Jørgen |
Hvis det også kan bruges til en Brolægnings virksomhed vil jeg da også gerne høre mere.. På forhånd tak |
tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.
Kunne du skrive når online jeg kunne ikke forstå din PM og ord siger mindre end den rigtige side ellers skal der skrives meget og vises meget og der ikke engang sikkert folk forstår helt ud hvad det bliver www.stripdanmark.dk mandestrip og pigestrip til polterabend bla. |
Havde ikke set at tråden startede sidste år.. :-) Var det bare en and? |
tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.
Nå ja jeg glemte også lige at tjekke hvilken dato indlægget jeg har kommenteret lige før og hans profil , jeg kan se det er over 2 måneder siden at han sagde at magasinet ville blive online næsten, men jeg har intet hørt efterfølgende og profil eller mv. siger intet om det er online nu så han er meget ekstrem forsinket og jeg tror aldrig det bliver online så det er nok en and Men vis lykkes må han meget gerne skrive det i tråden |
Det var nok ikke så godt alligevel som han indikerede.. Vi for nok aldrig stilet vores nysgerrighed.. |
Det er blevet rigtig godt, vi har et andet projekt vi lige skal færdig gøre samt lige have de sidste små ting på plads. Syntes folk tit tager de negative briller på fordi de ikk hører noget med det samme |
Skriv meget gerne en PB til mig... og gerne lidt om hvilke erhvers i tilbyder det til:) |