Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres største udbetaling hos Mikkelsenmedia?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Pihl:

Andreas Lolk:

Ahh - Den tur i Kontant kunne alle i internetbranchen så også have været! 

Det siger så lidt om din del af branchen (PPC og affiliate) - eller dine egne arbejdsmetoder?

Anyway, som en der dagligt kæmper mod spam hos de kunder, der selv har en mailserver, mener jeg spam er en meget alvorlig sag, der koster virksomheder rigtig mange penge.

Og Kontant udsendelsen om MikkelsenMedia synes at påvise, at MikkelsenMedia udsendte rigtig meget spam.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over MikkelsenMedia, men jeg ville nok også overveje, om forretningsmetoderne passede til mit personlige verdenssyn.

At tage mig ind i det regnestykke uden at have noget som helst kendskab til hvad jeg laver eller hvordan jeg gør det, er et slag under bæltestedet og frabedes. 

/Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:07

Kan ikke mindes jeg har fået udbetalt noget af dem endnu selv om jeg har været tilmeldt i lang tid, måske husker jeg galt.

Vil kontakte dem og høre hvad jeg har tilgode.

Udbetaler de stadig ikke skal jeg nok lade jer det vide.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:14

Har brugt dem nogle måneder hvor jeg har fået små beløb udbetalt som 300 - 700 - 1100 osv.

Der har ingen problemer været ;) Og hvis de har de kampagner jeg efterspørger en dag, så vil jeg til enhver tid bruge dem.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)